Hier weer een update
Ik heb nu in totaal 5 stacks, na veel gedoe met testen heb ik 2 stacks werkend gekregen zonder problemen (vooralsnog)
Dit zijn de probleem stacks:
Probleem stack 1 (geen glitches, maar heel pixelachtig / ruis):
Probleem stack 2 (glitches):
Probleem stack 3 (verzameling van alle kapotte PCB's):
ROM bord mist 1 chipje linksboven.
Communication board is wss kapot (linkt niet, scherm blijft op "checking network" staan).
CPU bord is kapot, krijg alleen een scherm vol met kleurtjes
GPU bord glitched (net als Probleem stack 1)
Goed nieuws is dat ik voorlopig wel normaal kan spelen met de twee werkende stacks

Alleen monitor 1 heeft nog een cap kit nodig en hopelijk lost dat het probleem op dat het scherm verticaal niet vult.
Verder ook nog wat geknutseld.
Bij de ventilator was 1 schroef afgebroken tijdens het losdraaien, die kreeg ik dus er niet meer uit, waardoor ik ook de ventilator er niet meer uit kreeg.
Gisteren de hele kooi maar eruit gehaald en toen de schroef eruit geboord.
Ventilator eruit gehaald, schoongemaakt en omgedraaid weer terug erin.
Nu klopt de airflow, lucht wordt zo naar voren geblazen en de ventilator aan de voorkant trekt de lucht weer eruit.
Om te voorkomen dat de PCB's in de kooi vol met stof gaat zitten, een stoffiltertje voor de kooi geplakt.
En ook nog een filtertje achterop, zodat er zo weinig mogelijk stof naar binnen wordt getrokken:
Ook twee nieuwe slotjes in de deurtjes geplaatst:
En vandaag mijn E17 100v lampjes binnen gekregen!!!
Past perfect!
En het werkt!!!
Ik heb nog paar lampjes over, als iemand die ook nodig heeft kan ik ze sturen (8 euro per stuk).
Mooi plaatje zo toch