Het is een lange m3 schroef die helemaal door de fan gaat en zich vastschroeft aan een "fan bracket" achter de fan.
(Bracket is helaas vastgelast en is niet te verwijderen)
Niet met een moertje, maar schroeft zichzelf in de bracket.
Je moet dus echt de schroef aan de voorkant eruit schroeven, dat gaat nu dus niet meer zonder kop
Als je de andere drie schroeven eruit haalt, zit deze schroef nog steeds door de fan en kan je de fan er niet uithalen.
Aan achterkant kan je het ook niet eruit boren zonder de hele kooi met borden eruit te halen.
Zit heel weinig ruimte tussen de fan bracket en kooi.
Ik heb ook geprobeerd de schroef eruit te boren, maar ik brak daarbij een metaalboortje.
Schroef is te lang en dun, waardoor die veel speling heeft in de gat en de boor er geen grip op kan krijgen.
Nog meer suggesties?
Oh en btw, Daytona stond ondertussen gewoon aan, begint na 1,5 uur ofzo Player 2 weer te glitchen tjonge tjonge.
Voltages gemeten, die stonden nog steeds goed en stabiel.
Heb toen een andere videobord (reserve overgenomen van Dave) erin gezet, maar zelfde probleem.
Andere ROM en Communication bord ook geen oplossing.
Met de reserve CPU bord alleen maar een scherm met kleuren, dit bord is dus dood.
Helaas geen andere CPU bord om te testen (behalve van Player 1).
Zou ik een CPU of een videobord hebben die aan het overlijden is?