What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Status
Not open for further replies.
RestlessBas":3jdg8g0o said:
waarom zou ik gebanned worden
heb ik iemand beledigd ofzo :S

Was meer vanwege de opmerking van Ken over het "tot nooit meer ziens".

Je kwam wel wat horkerig over in je reacties, maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
RestlessBas":3ltvjsx8 said:
en ja ik wil er ook aan verdienen
ik heb wel bijna 400€ uitgegeven voor een harde schijf
het zou wel gezellig zijn dat ik er een deel van kan terug recupereren
Als jij een nieuwe wagen koopt, rij je in het weekend er dan ook mee rond als taxi??? :roll:
 
flay":2gnqvy2x said:
RestlessBas":2gnqvy2x said:
en ja ik wil er ook aan verdienen
ik heb wel bijna 400€ uitgegeven voor een harde schijf
het zou wel gezellig zijn dat ik er een deel van kan terug recupereren
Als jij een nieuwe wagen koopt, rij je in het weekend er dan ook mee rond als taxi??? :roll:

:mrgreen: :mrgreen:
 
Mja, aan de andere kant, deze topic GING natuurlijk over het bestellen van de disk uit de VS.

Natuurlijk wilde ik ook eerst meer weten of alles loopt, hoe makkelijk te configgen, hoe makkelijk je de fightsticks e.d. aan de gang krijgt e.d.

En natuurlijk was het idee van Nozomi dat je bij dit soort dingen niet bezig bent met geld verdienen omdat je een disk hebt geimporteerd.

En absoluut was een introduktie eerst en ervaringen ermee uitwisselen ook prettiger geweest.

Maar toch, lijkt me wel on topic..
 
Struis":20b4je4m said:
Mja, aan de andere kant, deze topic GING natuurlijk over het bestellen van de disk uit de VS.

Natuurlijk wilde ik ook eerst meer weten of alles loopt, hoe makkelijk te configgen, hoe makkelijk je de fightsticks e.d. aan de gang krijgt e.d.

En natuurlijk was het idee van Nozomi dat je bij dit soort dingen niet bezig bent met geld verdienen omdat je een disk hebt geimporteerd.

En absoluut was een introduktie eerst en ervaringen ermee uitwisselen ook prettiger geweest.

Maar toch, lijkt me wel on topic..

Wellicht te vroeg geroepen inderdaad, ik zal het maar op een gebrek aan tact houden.
 
Nozomi is gewoon een hechte community waarbij iedereen een passie heeft voor arcade games.

Dan is het gebrek aan introductie en het verkopen van een product zonder enige goede uitwerking/onderbouwing een hekelpunt voor vele hier.

Introduceer je, geef een goede review omtrent hetgeen wat je verkoopt en dan wil men wel met je in zee gaan.

reacties zoals: 'jaloers of wa' die worden over het algemeen niet echt gewaardeerd en zetten een hele verkeerde toon.
 
Het is gewoon forumetiquette dat je je eerst fatsoenlijk voorstelt en niet in de eerste 4 posts de twee admins die we hebben, je al tegen het harnas in werkt met lompe reacties zoals 'jaloers of wa'. Dan kan je wel zeggen dat wij hier "vriendelijk" zijn, maar je lokt het op die manier wel zelf uit.
Genoeg hierover.
Nu weer "gezellig" on topic?
 
RestlessBas":2grz0gz4 said:
mijn hyperspin van de usa is juist binnen
ik ben nu aan het installeren

Ben er ook weer.... Was even paar weekjes op vakantie......... Wow! Hoop heen en weer gemopper hier......

Gelukkig alles weer een beetje bijgelegd zag ik hierboven.... :D

Laat het even weten hoe de hd te installeren is.....

Een hoop mensen hier zijn wel nieuwsgierig denk ik, bv hoe makkelijk, de problemen, idd in 30 min.... (denk het niet) enz enz.....

Succes met de installatie!
 
het installatie is redelijk gemakkelijk gegaan
enige waar ik problemen mee heb zijn de controllers
ik heb nog nooit gewerkt me hyperspin dus ik ken er echt nix van ma
ma die gast ging da me remote pc(teamvieuwer) da goed brengen voor mij
ma qwa installatie en hyperspin starten en de games tot nu toe geen problemen
alles uitgelegd via video
en de meeste roms zitten erbij
 
RestlessBas":2c5dk1dx said:
het installatie is redelijk gemakkelijk gegaan
enige waar ik problemen mee heb zijn de controllers
ik heb nog nooit gewerkt me hyperspin dus ik ken er echt nix van ma
ma die gast ging da me remote pc(teamvieuwer) da goed brengen voor mij
ma qwa installatie en hyperspin starten en de games tot nu toe geen problemen
alles uitgelegd via video
en de meeste roms zitten erbij


Goed nieuws!

Misschien is het dus toch waar? En is het dus toch mogelijk zonder veel hyperspin kennis iets moois te maken!?

(maar dat zou betekenen dat een paar mensen het fout hebben.....)? :shock:
 
appel123":11fijp58 said:
RestlessBas":11fijp58 said:
het installatie is redelijk gemakkelijk gegaan
enige waar ik problemen mee heb zijn de controllers
ik heb nog nooit gewerkt me hyperspin dus ik ken er echt nix van ma
ma die gast ging da me remote pc(teamvieuwer) da goed brengen voor mij
ma qwa installatie en hyperspin starten en de games tot nu toe geen problemen
alles uitgelegd via video
en de meeste roms zitten erbij


Goed nieuws!

Misschien is het dus toch waar? En is het dus toch mogelijk zonder veel hyperspin kennis iets moois te maken!?

(maar dat zou betekenen dat een paar mensen het fout hebben.....)? :shock:
Iedereen mag zijn eigen conclusie trekken, gebaseerd op welke input dan ook. Maar bij deze het verzoek te stoppen met opmerkingen over wie er nou 'gelijk' heeft of niet. Ieder individu kijkt anders tegen iets als 'de ideale Hyperspin setup' aan, dat is intussen wel helder.
 
Cageman":3bxejf5v said:
appel123":3bxejf5v said:
RestlessBas":3bxejf5v said:
het installatie is redelijk gemakkelijk gegaan
enige waar ik problemen mee heb zijn de controllers
ik heb nog nooit gewerkt me hyperspin dus ik ken er echt nix van ma
ma die gast ging da me remote pc(teamvieuwer) da goed brengen voor mij
ma qwa installatie en hyperspin starten en de games tot nu toe geen problemen
alles uitgelegd via video
en de meeste roms zitten erbij


Goed nieuws!

Misschien is het dus toch waar? En is het dus toch mogelijk zonder veel hyperspin kennis iets moois te maken!?

(maar dat zou betekenen dat een paar mensen het fout hebben.....)? :shock:
Iedereen mag zijn eigen conclusie trekken, gebaseerd op welke input dan ook. Maar bij deze het verzoek te stoppen met opmerkingen over wie er nou 'gelijk' heeft of niet. Ieder individu kijkt anders tegen iets als 'de ideale Hyperspin setup' aan, dat is intussen wel helder.

Idd, het hangt af van wat je zelf goed vind....... Dat is idd het goede antwoord...... :P
 
Het is ook super simpel (alle tutorial/videos zijn voor handen), maar een goede setup is gewoon verdomd veel werk - zeker voor 15khz.
Binnen 2 uur had ik een prima werkende HyperSpin setup voor MAME.
Maar ik loop weken daarna nog steeds te pielen voor de laatste 20% goed te krijgen (en dan speel ik nog maar <1% van de beschikbare games in MAME).

Dus ik wacht nog steeds met smart op alle HyperSpin activiteiten/ervaringen+videos/foto's op het forum :)
Die van Psykick heb ik zelfs al hands-on kunnen ervaren!
 
waiwainl":1rp83iig said:
Het is ook super simpel (alle tutorial/videos zijn voor handen), maar een goede setup is gewoon verdomd veel werk - zeker voor 15khz.
Binnen 2 uur had ik een prima werkende HyperSpin setup voor MAME.
Maar ik loop weken daarna nog steeds te pielen voor de laatste 20% goed te krijgen (en dan speel ik nog maar <1% van de beschikbare games in MAME).

Dus ik wacht nog steeds met smart op alle HyperSpin activiteiten/ervaringen+videos/foto's op het forum :)
Die van Psykick heb ik zelfs al hands-on kunnen ervaren!

Hoe waren de ervaringen van de configuratie van Psykick?
 
Positief :mrgreen: - was op het laatste event.
Al was het wel de HD setup en niet de 15khz setup, die wil ik nog wel graag ervaren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top