RestlessBas":3jdg8g0o said:waarom zou ik gebanned worden
heb ik iemand beledigd ofzo :S
Was meer vanwege de opmerking van Ken over het "tot nooit meer ziens".
Je kwam wel wat horkerig over in je reacties, maar dat is mijn persoonlijke mening.
RestlessBas":3jdg8g0o said:waarom zou ik gebanned worden
heb ik iemand beledigd ofzo :S
Als jij een nieuwe wagen koopt, rij je in het weekend er dan ook mee rond als taxi??? :roll:RestlessBas":3ltvjsx8 said:en ja ik wil er ook aan verdienen
ik heb wel bijna 400€ uitgegeven voor een harde schijf
het zou wel gezellig zijn dat ik er een deel van kan terug recupereren
flay":22phqg2e said:Als jij een nieuwe wagen koopt, rij je in het weekend er dan ook mee rond als taxi??? :roll:
flay":2gnqvy2x said:Als jij een nieuwe wagen koopt, rij je in het weekend er dan ook mee rond als taxi??? :roll:RestlessBas":2gnqvy2x said:en ja ik wil er ook aan verdienen
ik heb wel bijna 400€ uitgegeven voor een harde schijf
het zou wel gezellig zijn dat ik er een deel van kan terug recupereren
RestlessBas":mj3ham7a said:met externe hdd van 4tb is het 250 exclusief verzending
ik ben zelf van belgie sint niklaas
Struis":20b4je4m said:Mja, aan de andere kant, deze topic GING natuurlijk over het bestellen van de disk uit de VS.
Natuurlijk wilde ik ook eerst meer weten of alles loopt, hoe makkelijk te configgen, hoe makkelijk je de fightsticks e.d. aan de gang krijgt e.d.
En natuurlijk was het idee van Nozomi dat je bij dit soort dingen niet bezig bent met geld verdienen omdat je een disk hebt geimporteerd.
En absoluut was een introduktie eerst en ervaringen ermee uitwisselen ook prettiger geweest.
Maar toch, lijkt me wel on topic..
RestlessBas":2grz0gz4 said:mijn hyperspin van de usa is juist binnen
ik ben nu aan het installeren
RestlessBas":2c5dk1dx said:het installatie is redelijk gemakkelijk gegaan
enige waar ik problemen mee heb zijn de controllers
ik heb nog nooit gewerkt me hyperspin dus ik ken er echt nix van ma
ma die gast ging da me remote pc(teamvieuwer) da goed brengen voor mij
ma qwa installatie en hyperspin starten en de games tot nu toe geen problemen
alles uitgelegd via video
en de meeste roms zitten erbij
Iedereen mag zijn eigen conclusie trekken, gebaseerd op welke input dan ook. Maar bij deze het verzoek te stoppen met opmerkingen over wie er nou 'gelijk' heeft of niet. Ieder individu kijkt anders tegen iets als 'de ideale Hyperspin setup' aan, dat is intussen wel helder.appel123":11fijp58 said:RestlessBas":11fijp58 said:het installatie is redelijk gemakkelijk gegaan
enige waar ik problemen mee heb zijn de controllers
ik heb nog nooit gewerkt me hyperspin dus ik ken er echt nix van ma
ma die gast ging da me remote pc(teamvieuwer) da goed brengen voor mij
ma qwa installatie en hyperspin starten en de games tot nu toe geen problemen
alles uitgelegd via video
en de meeste roms zitten erbij
Goed nieuws!
Misschien is het dus toch waar? En is het dus toch mogelijk zonder veel hyperspin kennis iets moois te maken!?
(maar dat zou betekenen dat een paar mensen het fout hebben.....)? :shock:
Cageman":3bxejf5v said:Iedereen mag zijn eigen conclusie trekken, gebaseerd op welke input dan ook. Maar bij deze het verzoek te stoppen met opmerkingen over wie er nou 'gelijk' heeft of niet. Ieder individu kijkt anders tegen iets als 'de ideale Hyperspin setup' aan, dat is intussen wel helder.appel123":3bxejf5v said:RestlessBas":3bxejf5v said:het installatie is redelijk gemakkelijk gegaan
enige waar ik problemen mee heb zijn de controllers
ik heb nog nooit gewerkt me hyperspin dus ik ken er echt nix van ma
ma die gast ging da me remote pc(teamvieuwer) da goed brengen voor mij
ma qwa installatie en hyperspin starten en de games tot nu toe geen problemen
alles uitgelegd via video
en de meeste roms zitten erbij
Goed nieuws!
Misschien is het dus toch waar? En is het dus toch mogelijk zonder veel hyperspin kennis iets moois te maken!?
(maar dat zou betekenen dat een paar mensen het fout hebben.....)? :shock:
waiwainl":1rp83iig said:Het is ook super simpel (alle tutorial/videos zijn voor handen), maar een goede setup is gewoon verdomd veel werk - zeker voor 15khz.
Binnen 2 uur had ik een prima werkende HyperSpin setup voor MAME.
Maar ik loop weken daarna nog steeds te pielen voor de laatste 20% goed te krijgen (en dan speel ik nog maar <1% van de beschikbare games in MAME).
Dus ik wacht nog steeds met smart op alle HyperSpin activiteiten/ervaringen+videos/foto's op het forum
Die van Psykick heb ik zelfs al hands-on kunnen ervaren!