What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Status
Not open for further replies.
waiwainl":3805cfyd said:
Positief :mrgreen: - was op het laatste event.
Al was het wel de HD setup en niet de 15khz setup, die wil ik nog wel graag ervaren.

Ik ga ook op 640x480 draaien... Dus dat komt goed uit.....
 
De moeilijkheid zit hem vooral in alles op 15kHz te laten draaien in de juiste resoluties, inclusief Hyperspin zelf. Daarnaast is het ook best wel lastig om zelfs in 640 X 480 het goed te laten draaien met de juiste filters/scanlines zonder dat de emulatie er onder lijdt.

Zo aan een lcd of 640 x 480 scherm hangen is idd geen kunst, als dat je standaard is prima :)
 
Psykick":2l7jdryc said:
De moeilijkheid zit hem vooral in alles op 15kHz te laten draaien in de juiste resoluties, inclusief Hyperspin zelf. Daarnaast is het ook best wel lastig om zelfs in 640 X 480 het goed te laten draaien met de juiste filters/scanlines zonder dat de emulatie er onder lijdt.

Zo aan een lcd of 640 x 480 scherm hangen is idd geen kunst, als dat je standaard is prima :)


Kun je als alles gereed is switchen tussen bv 15kHz en 31kHz
of is het de een of de ander ?
 
Het is het één of het ander, andere hardware namelijk en andere software configuratie.
 
ondertussen een prima werkende hyperspin op de kast...en al tijdje niets meer gezien hier dus op slot..

bedankt allemaal!

:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top