What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Status
Not open for further replies.
Ab79":1c81megs said:
Machello":1c81megs said:
Psykick":1c81megs said:
Ergens volgende week ga ik een nieuw topic aanmaken met wat foto's, het verloop en het resultaat etc.

Ik ben ook erg benieuwd naar je resultaat en ga je nieuwe topic zeker volgen !

Interessant inderdaad, een beetje 'the making of' van mijn configuratie 8)

Lucky you !!
 
Zo, laatste uurtje op kantoor.
Straks naar Zoetermeer om de cab op te halen 8)
Morgen eens wat draaiuren gaan maken en kijken wat het geworden is! :)
 
Wel foto's plaatsen in de gallerij heh, Anders geloven we er niks van :mrgreen: 😉 :mrgreen:
 
Ab79":20a3qu8e said:
Zo, laatste uurtje op kantoor.
Straks naar Zoetermeer om de cab op te halen 8)
Morgen eens wat draaiuren gaan maken en kijken wat het geworden is! :)

En nog nog geslapen vannacht ☺️ ?
 
Machello":2hc22q31 said:
Ab79":2hc22q31 said:
Zo, laatste uurtje op kantoor.
Straks naar Zoetermeer om de cab op te halen 8)
Morgen eens wat draaiuren gaan maken en kijken wat het geworden is! :)

En nog nog geslapen vannacht ☺️ ?

Haha, ja hoor.
Heb hem op de plek gezet en ben toen naar een feestje gegaan.
Op zaterdagmiddag met een kleine kater de pc enz. aangesloten en aan het pielen gegaan. Voornamelijk kijken wat voor een spellen er zoal opstaan.
Vanwege het instellen van de native resoluties veelal in MameUI bezig en nog niet zozeer in hyperspin. Ook omdat wat mij betreft in Mame de spellen staan waar het me vooral om gaat.

Zaterdagavond met een kameraad een tiental spellen gedaan totdat we allebei last van onze handen/vingers kregen, toen was het wel mooi geweest.

Ik zal samen met Hasan nog wat trial & error dingetjes communiceren om het systeem nog beter/completer te maken dan het nu al is. Een paar puntjes heb ik nu al.

En om even terug te komen op de personen die zeiden dat ik uiteindelijk bij een candy uit zou komen: Die hebben waarschijnlijk gelijk.
Zo'n woody is gigantisch aanwezig natuurlijk en hij staat gewoon in de woonkamer. Dus ik ga over een tijdje toch aan de slag om een nieuwe behuizing te maken. Samen met een oom kan ik aan de gang want die heeft houtbewerking/meubelmaken als hobby en die heeft alle benodigde machines.
Samen gaan we er dan voor zorgen dat die zelfbouwcab niet in de 'gallery of shit' terecht komt 😉

Ik zit te denken aan een vewlix clone.
Aangezien het scherm 4:3 is zullen we de maten enigzins aanpassen.
Dat het geen flatscreen is zal het uiterlijk natuurlijk wel wat veranderen maar ik heb goede hoop dat het er nog gewoon goed uit zal zien.

Het omschroeven van de internals is iets wat ik zelf wel aandurf.
Het is vrij overzichtelijk allemaal in de kast.


Maar alles op z'n tijd.
 
appel123":110or1xh said:
Hoi, ik wil een hyperspin 4tb drive kopen uit de usa, geheel
geconfigureerd en totaal alle weels met games gesynchroniseerd..... 117 emulatoren enz......

Hij kost 400 dollar (beetje erg duur om alleen aan te schaffen) en nog paar tientjes verzendkosten....

Ik dacht als er nog meer gegadigden zijn dan kunnen we de hd kopen en een of meerdere keren een copy
van maken (losse 4 tb kost nu 128 euro).

Het hyperspin gebeuren wordt overal door particulieren aangeboden dus copy is geen probleem zou je zo denken... Toch?
Dit gaat ook over een prive hd collectie uit de usa...

Dus als je echt wilt meedoen , pm me even.

Google maar even op hyperspin 4tb en dan de bovenste youtube van kerel met petje op.

Gr.

ik heb deze besteld
maandag 6 oktober word deze verzonden
als iemand intresse heeft voor een backup
laat me iets weten
75€ vaste prijs
met externe hdd van 4tb is het 250 exclusief verzending
ik ben zelf van belgie sint niklaas
 
RestlessBas":u9ry9rit said:
als iemand intresse heeft voor een backup
laat me iets weten
75€ vaste prijs
met externe hdd van 4tb is het 250 exclusief verzending
ik ben zelf van belgie sint niklaas

Lekkere eerste post, misschien een idee om je eerst eens voor te stellen?

Lijkt me trouwens een slecht advies, gezien de opmerkingen over de optimalisatie van dit soort bulk configuraties, dan kun je denk ik beter voor een stuk 'maatwerk' gaan ala de hyperpsykick combo. ☺
 
waarom zou het een slecht advies zijn
ik snap niet wrm er veel mensen zijn die zo negatief erover staan
het is geen bulk config
die gast van de usa weet wel wat hij doet hoor
service van hem is ook super
hij antwoord altijd binnen het uur als ik hem een mailtje stuur
en veel mensen die hyperspin kennen willen zijn hdd maar vinden het veels te duur
en zoeken een goedkopere uitweg
heb die fout zelf gemaakt
zoals die gast van leystad
had 1 gekocht van hem 50|50 met mijn broer en da trok echt op niets
broer was er ook niet gelukkig mee
gelukkig was het goedkoop anders was ik veel meer kwijt
 
Zodra je hem binnen hebt moet je maar eens je ervaringen delen, wat foto/video's posten en de setup die je hebt (15/31khz, 3/6 buttons etc).

Er is nog weinig bekend over wat die USA gast levert. Dus dat is altijd leuk om eens te zien.
 
RestlessBas":gfrfjbm0 said:
ik heb deze besteld
maandag 6 oktober word deze verzonden
als iemand intresse heeft voor een backup
laat me iets weten
75€ vaste prijs
met externe hdd van 4tb is het 250 exclusief verzending
ik ben zelf van belgie sint niklaas
Briljante eerste post, zeer stijlvol. Even lekker binnen walsen en meteen proberen geld te verdienen door die disk hier door te verkopen.
 
Stel je eerst idd eerst eens netjes voor, laat dan eerst goed zien dat je het allemaal mooi op verschillende setups en configs aan de praat kan krijgen. Als dat allemaal goed is uitgelegd en je kan wat support erin geven denk ik dat je echt wel wat mensen over de streep trekt.
Vooralsnog is het 4tb aan data waar je mee aan de slag moet. Er zit een hoop uitleg bij en how to stappenplan, maar dan nog loop je echt tegen dingen aan die je helemaal niet verwacht etc.
Het is dat ik het echt enorm druk heb en ik het niet fatsoenlijk kan laten zien, maar op het event kan je wel al het een en ander zien.
Anyway stel je eerst voor een probeer het dan opnieuw!
 
Hmm waar zou ik beginnen.ja geld verdienen ik denk dat iedereen een beetje geld wil verdienen hier en daar
Wie niet van geld houd is een dikke leugenaar.
Mijn broer had wat research gedaan over die 4tb en kwam hier terecht
En vertelde mij dat er een paar mensen op zoek waren naar zo 1
Ik had het al besteld voor ik het wist
Mijn bedoeling is gwn een beetje geld recuperen van diebe dure hdd
Ja kzal me eens voorstellen.ik ben van belgie wel van turkse afkomst
28 jaar , getrouwd en een dochtertje van 3 j .ik ben een verzamelaar games en consoles
Lievelings game allertijden is shenmue
En wat willen jullie nog weten
 
Cageman":1ieapiiz said:
RestlessBas":1ieapiiz said:
ik heb deze besteld
maandag 6 oktober word deze verzonden
als iemand intresse heeft voor een backup
laat me iets weten
75€ vaste prijs
met externe hdd van 4tb is het 250 exclusief verzending
ik ben zelf van belgie sint niklaas
Briljante eerste post, zeer stijlvol. Even lekker binnen walsen en meteen proberen geld te verdienen door die disk hier door te verkopen.

Jaloers ofwa?
 
Het waren twee ge-wel-di-ge posts. Tot nooit meer ziens.
 
Wauw wat een hork was dat...meteen gebanned? Recordtijd en een hele prestatie hier.
 
waarom zou ik gebanned worden
heb ik iemand beledigd ofzo :S

mensen als iemand van deze hdd wilt pm me aub
zo negatieve mensen heb ik nog nooit meegemaakt

ik probeer hier mensen te helpen met hun hyperspin
en ja ik wil er ook aan verdienen
ik heb wel bijna 400€ uitgegeven voor een harde schijf
het zou wel gezellig zijn dat ik er een deel van kan terug recupereren

berichten van mij mag genegeerd worden door mensen die niet geintereseert zijn in dit
 
waiwainl":1h16b6c1 said:
Zodra je hem binnen hebt moet je maar eens je ervaringen delen, wat foto/video's posten en de setup die je hebt (15/31khz, 3/6 buttons etc).

Er is nog weinig bekend over wat die USA gast levert. Dus dat is altijd leuk om eens te zien.

toch iemand die positief is over mijn posts
 
RestlessBas":2jtywtmw said:
waiwainl":2jtywtmw said:
Zodra je hem binnen hebt moet je maar eens je ervaringen delen, wat foto/video's posten en de setup die je hebt (15/31khz, 3/6 buttons etc).

Er is nog weinig bekend over wat die USA gast levert. Dus dat is altijd leuk om eens te zien.

toch iemand die positief is over mijn posts


Ga je er ook iets mee doen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top