Nou, dat is het ook niet, want ik heb alles aan de praat, het zit hem meer in het feit dat je op een Arcadekast gewoon niet teveel troep moet hebben wat je toch niet fatsoenlijk kan spelen met een stick. Waarom zou je ook een wonderswan of pong kloon willen spelen als je duizenden supervette arcadegames hebt om te spelen, arcadeperfect?
Op een gegeven moment wordt het alleen maar hoarden en tweaken, waardoor je niet eens lekker een spelletje speelt. Daar moet je voor waken. /quote]
Fully agree! Dat heb ik al bij MAME, zelfs met een selectie van 5000 roms merk ik dat het daad werkelijk spelen minder doe dan tweaken.
Wellicht is de hobby ook niet 'gamen' maar 'tweaken'