What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

er zit een adjust screen in fbanext. Ingame op LT+RT+RB drukken en dan zit die daar ergens.

Op het scherm waar je voor filters kunt kiezen zit ook een aspect correct optie

Dashboard skin voor Aurora in Tate is ook af trouwens, nog ff wachten op de nieuwe update daarvan, dan is die ook meteen fullscreen . Aurora is nu nog 16:9, heb met de developer wat dingen besproken en er zal een autodetect in komen die checkt of je 16:9 of 4:3 scherm hebt. De tate skin is dedicated 4:3 dus dan komt het helemaal goed.

Nice 8)

Sinds gister overgestapt op Aurora - werkt in alle opzichten een heel stuk beter! :D
I'll await Aurora 0.3 :mrgreen:

jep 100.000x beter dan FSD3

Hoe minder zooi in beeld hoe beter. Het gaat immers om games te launchen en niets anders.

Toffe is dat er een DLC browser in zit en titleupdates managen is makkelijker. Mooiere coverflow, betere User Interface.

eindelijk kan ik ook een kiek van mn setup zetten. gisteren voor het event de cab met mn broeders van STN vervoerd en kan ik weer op jacht naar hiscores.

Met dev het probleem besproken dus Aurora 0.3 komt eraan met 4:3/16:9 autodetect . Geen zwarte balken meer op 4:3 schermen.

Dan release ik de 4:3 tate skin na bugtesten. Iedereen blij!

Milspex":2ybun8ic said:
Met dev het probleem besproken dus Aurora 0.3 komt eraan met 4:3/16:9 autodetect . Geen zwarte balken meer op 4:3 schermen.

Dan release ik de 4:3 tate skin na bugtesten. Iedereen blij!

Baas!

sftArZmh.jpg

Aurora 0.3 is uit, met D3DLetterbox fix. Vandaag testen en nieuwe tate-skin maken dit weekend.

Back