cthulhu":l6bs3l1u said:Ziet er goed uit...nu kan je weer aan de slag.
Milspex":2ybun8ic said:Met dev het probleem besproken dus Aurora 0.3 komt eraan met 4:3/16:9 autodetect . Geen zwarte balken meer op 4:3 schermen.
Dan release ik de 4:3 tate skin na bugtesten. Iedereen blij!