Milspex":11c27ut6 said:In je config 22500 veranderen in 44000. Dat helpt iets, maar fbanext blijft een slecht geprogrammeerde emulator. Binnenkort komt er iets beters aan voor de xbox360 ;-)
Milspex":274nljea said:Dat van unibios voor neo geo games wist je al denk ik he?
Milspex":3w4sqd1t said:maar fbanext blijft een slecht geprogrammeerde emulator. Binnenkort komt er iets beters aan voor de xbox360 ;-)