What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

Dat zou best kunnen,ik heb alleen met fba next nog dat krakerige geluid
En ik heb verschillende geprobeerd had het eerst niet
Iemand een idee?

In je config 22500 veranderen in 44000. Dat helpt iets, maar fbanext blijft een slecht geprogrammeerde emulator. Binnenkort komt er iets beters aan voor de xbox360 ;-)

Milspex":11c27ut6 said:
In je config 22500 veranderen in 44000. Dat helpt iets, maar fbanext blijft een slecht geprogrammeerde emulator. Binnenkort komt er iets beters aan voor de xbox360 ;-)

Ik ga het proberen thanks voor de hulp :D

ik heb de 44000 gedaan en ik moet zeggen een stuk beter geen gekraak .
want daarvan werd ik echt zuur en dat is nu weg en het klinkt beter dan voorheen
nogmaals bedankt voor je hulp milspex

oke ik heb 44100 gedaan en dat is de beste setting het is nu weer zoals het was thanks

Unibios 3.1 zit erin, daarmee kun je switchen tussen mvs/aes en jap usa en eu versies van de neo geo games.

Ga naar je settings menu ingame, bij dipswitches scroll je naar beneden en kies je bij bios voor unibios 3.1 . Dan reset je het spel en hou je a,b en c ingedrukt (a,b,x op je xbox controller)

Daarmee kom je in de unibios. Als je tijdens het spelen naar unibios wil moet je start + a,b,x indrukken. Dan kun je ook cheats aanzetten etc.

Als je het spel in mvs modus draait en tijdens het starten vanhet spel b,x,y indrukt kom je in de neo geo hard/softdip settings terecht. Daar zit je moeilijkheidsniveau, aantal levens, bloed aan /uit etc.

Ik had effe gekeken naar coinops 6
Dat is een download van bijna 80 gb
:shock: aardig wat spellen dus

Jup, overigens schaalt DoDonpachi niet fullscreen - ik zie een bezel erboven/onder. De originele resolutie (240x320) wordt dus ook niet gebruikt, denk dat het 640x320 is (gezien het via VGA loopt)

Welke setting maakt dat fullscreen?

Back