Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Iemand ervaring met het "ombouwen" van een Vita?
Deze ligt momenteel wat stof te verzamelen ergens in mijn kast en is misschien wel een leuk idee om hier wat emulators op te zetten.
Is dit goed en makkelijk doenbaar?
Ikzelf heb een sony psp zowel als de psp go, nintendo dsi, ps vita en 3DS XL(Amerikaanse import versie),
ik gebruik de 3DS de afgelopen tijd het meest vanwege de Sega 3D Classics, Space Harrier, Galaxy force II en Power Drift,Afterburner II speel ik helemaal kapot daarop, dat zijn nagenoeg arcade perfect ports voor een handheld.
Iemand ervaring met het "ombouwen" van een Vita?
Deze ligt momenteel wat stof te verzamelen ergens in mijn kast en is misschien wel een leuk idee om hier wat emulators op te zetten.
Is dit goed en makkelijk doenbaar?