What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Handheld emulatie

Bedankt.

Als je kan wat je wil op een PSP zou ik het niet doen. Maar mocht je geen android telefoon of tabled in huis hebben en, gezien dreamcast games ook werken zou ik ervoor gaan. Gezien je geen PC gamer bent, zou ik geen shield halen.

OH, even voor de mensen die een Shield Tablet willen kopen. KOOP ZE NU NIET VIA MARKTPLAATS.
Alle Tablets van een bepaald type worden omgewisseld. Als ze omgewisseld worden, wordt op afstand de oude onklaar gemaakt. Oplichters proberen nu die oude te verkopen voordat ze een remote whipe krijgen.

De Shield Portable heeft daar geen last van. Maar voordat je op mp gaat lurken. Hou dit in je achterhoofd.
 
In principe kan ik genoeg. Dat ik geen DC kan vindt ik niet zo'n issue.

Het enige wat een plus kan zijn is dat de Memory kaart wat groter kan zijn.

Hoe is het beeld qua verhouding? PSP vs PS Vita zie je duidelijk.
 
Die van de Vita is beter. Het is geen Ipad of Samsung tablet, maar voor een China ding gewoon goed. resolutie, mocht wat hoger, maar is geen probleem.

Check ff de filmpjes in mijn review. of die van JXD zelf. Ik ga niet Vloggen hiervoor.
Maar dit is wel een eerlijke review. Nvidea Shield tablet met losse controller is ook mooi, maar dan zou ik voor dat geld op zoek gaan naar een Pandora:
 
De JXD is goed genoeg voor mijn Retrogaming dat ik mijn Open Pandora Console verkocht heb.
Deze wordt deze week verstuurd naar Amerika.

pandora-teaser.jpg

Dit geld bewaar ik voor de opvolger de Pyra (of niet, zie ik dan wel).

Moest ik even kwijt 😉
 
Da Dude":fyo8qlsy said:
De JXD is goed genoeg voor mijn Retrogaming dat ik mijn Open Pandora Console verkocht heb.
Deze wordt deze week verstuurd naar Amerika.

pandora-teaser.jpg

Dit geld bewaar ik voor de opvolger de Pyra (of niet, zie ik dan wel).

Moest ik even kwijt 😉

Open Pandora Console verkocht ??????????????
Het moet niet gekker worden met je :mrgreen:
 
Ik denk dat een 2e hands Shield portable van Nvidia een betere optie qua aanschaf, maar deze heeft wel een 7 inch scherm. Ik vind het wel een mooie opvolger. beetje minder qua design in vergelijking met de vorigen. Als de buttons e.d. maar beter zijn.

Deze komt uit begin 2016

 
Ik heb deze gepreordered. Was al met al 270,- Euro.

Doe nu ook de andere 2 weg.
Om nu een jxd s7800b, een Nvidia Shield Portable EN de JXD S192 te hebben, wordt wat veel.
Alledrie mooie apparaten, al vind ik het design van de JXD S7800b mooier dan de S192.
Al denk ik dan met mijn handen de S192 bij mij beter in de hand ligt. Ik heb ook zo'n omhulsel voor de Ps Vita.
Zodat ik mijn handen de console goed vasthebben (ik heb grote handen).

Deze:
BigBen-Interactive-Controller-Grip-PS-Vita-02.jpg
 
Ik zou eerst de reviews maar eens lezen van de Vega. Zijn niet denderend, geluid ook niet.
 
Ik kreeg een mail van JXD over de JXD S192.
Hij komt een maand later uit.

Firstly, we thank you for the support of JXD, especially for the coming game console S192.

We apologize for the delay shipment of S192, hereby we have the recent situation of S192 and want to share with you.

According to our investigation so far, most of gamers are prefer to increase the storage instead of the rear 13MP camera, because people usually take photos by their smartphones, it will be a little strange for taking photos by such a gaming device.

Finally, our management have the decision: CANCEL THE REAR 13MP CAMERA, INCREASE THE NAND FLASH TO 32GB.

Because of the specs changes, we will have much work to do, so the time to market will delay to the end of January 2016. If you are still willing to wait untill the end of January 2016, it will be greatly appreciated. If not, we suggest you request a refund, when the NEW S192 is available, you will be the first one we will inform and will have the highest priority to place an order. We will arrange the refund after receive your confirmation by email.

Thanks for your understanding, wish you happy everyday!

Kind regards,


Ik vind dat wel een verbetering. Wat moet ik nou met een camaera. Ik zie me al rondlopen op vakantie. 😉
En voor iso's voor de DC of psx is de extra 16Gb NAND geheugen, meer dan welkom. :mrgreen:

moest ik ff delen
 
Hele platform + software aanpassen om de camera te ditchen? Eind Januari to market?

Ik moet het nog zien gebeuren. Maar zeker een goed besluit. Niet te bang om te veranderen op basis van de vraag uit de markt.
 
Hun engels is erg basis, maar reageren heel snel.

Ik mailde dat ik wel een maand langer kon wachten, en heel blij ben met deze beslissing.

Binnen 2 uur een vriendelijke mail, dat ze blij waren met mijn support etc etc.

Pre order zit een kadootje bij.
Ik ben benieuwd.
 
Cageman":qfq1wfl4 said:
Hele platform + software aanpassen om de camera te ditchen? Eind Januari to market?

Ik moet het nog zien gebeuren. Maar zeker een goed besluit. Niet te bang om te veranderen op basis van de vraag uit de markt.

Valt toch wel mee?
Camera SW eruit slopen is simpel. UI aanpassen hoeft ook niet enorm ingewikkeld te zijn.
NAND aanpassen qua size is hooguit in de boot sequence wat init aanpassingen (mits zelfde family).

Wat wellicht meer werk is is de lead times voor de 32GB NAND, PCB & plastics aanpassen (camera weghalen) en het aanpassen van de factory line (met name SMT).

Hoop dat ze de manual en boxing al niet geprint hadden 😉
 
De Nvidia Shield is in prijs verlaagd.
Nog maar 199,-. Met controller, en je bent klaar.

1 nadeel, of voordeel. Het is maar hoe je het bekijkt.
De tablet moet ergens staan, wil je kunnen gamen met je Joypad

1405704755.jpeg
 
Back
Top