What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Handheld emulatie

Ik heb hem vandaag binnengekregen :mrgreen: Alleen valt het me tegen dat er geen emulators opstaan, of ik doe wat verkeerd...... Verder ziet het apparaat er super uit.

Als het goed is staan de emulatoren er van het begin af aan al op, bij die van mij wel iig (jaar geleden aangeschaft).
Staat Happy Chick er bij jou op? Daar kan je rechtstreeks alle spellen downloaden en meteen spelen, heel erg makkelijk ,snel en simpel.

Happy Chick zat er bij mij niet op (iets over mounten van een sd kaart.
Maar ik heb die van hun site gehaald, en dat werkt nu ook.
Moest hem ff updaten, maar ik heb vandaag vrij, en bezig met een review voor mijn site.

Ik heb een review geschreven op mijn pagina.
Mochten jullie dingen missen, vragen of opmerkingen hebben (of de spellingchecker er overheen halen :mrgreen:). Pm mij of post het dan hier, en ik pas het aan, of zal het uittesten en andwoorden.
Nu ik er 3 heb, gaat er wel minimaal 1 weg. Welke weet ik niet. Maar 3 is teveel om hetzelfde mee te doen ;-)

www.dadude.nl

Je moest het inderdaad eerst handmatig updaten, daarna ging hij bij mij nog verder updaten, en toen deed alles het. Happy chick enz. Verder ziet alles er goed uit.

@groo1306 Weet jij de buttonlayout van Nintendo64. Ik kan de Z button niet vinden waardoor ik geen bommetje vanuit de lucht met Mario kan maken in Mario 64.
Weet jij waar je als die buttonlayouts kan vinden?

Valt mee, ligt er aan, soms moet je ze cancellen en opnieuw starten. Volgens mij is het een server van die JXD site. Moet van ver komen ;-)

Ok, dan ligt het niet aan mij.. :mrgreen: Van het weekend het apparaat maar eens goed testen en kijken of alles goed werkt. 8)

Leuke review.
Doch, ik haal er niet echt uit of ik hem nu moet aanschaffen.
Is het de moeite waard? Doe nu het meeste op de PSP.

Back