What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

Da Dude":1i93vqep said:
Ge-wel-dig. Dat keek ik altijd. Vooral om Kelly.

Tja en niet ouwe-lullerig bedoeld maar kijk eens hoe degelijk en bescheiden de programma's waren waar wij in onze jeugd naar keken in vergelijking met de achterlijk dom-makerij van tegenwoordig...

Akuma2000":1i93vqep said:
Zo spelen we toch allemaal house of death?

Dat is een professionele arcade-gamer. Die kerel krijgt serieus betaald door de makers van games om het episch te spelen zodat meer mensen dat doen. Coolest job ever, jammer dat je hier in Europa dan voor dorpsgek wordt uitgemaakt ;)

Jinxz":12k8kmu1 said:
Da Dude":12k8kmu1 said:
Ge-wel-dig. Dat keek ik altijd. Vooral om Kelly.

Tja en niet ouwe-lullerig bedoeld maar kijk eens hoe degelijk en bescheiden de programma's waren waar wij in onze jeugd naar keken in vergelijking met de achterlijk dom-makerij van tegenwoordig...

10645017_615369175238921_2570849535567869395_n.jpg

HELEMAAL WAAR TOCH?

as seen on DWDD

Krakaka de remix

en het origineel 10 minuten puur vermaak, alleen in 1095!

Akuma2000":1drl5s37 said:
Zo spelen we toch allemaal house of death?

xD

Die kerel heeft blijkbaar verschillende theatervoorstellingen.
Ik hou van dedication aan een game maar dat theatrale is er me teveel aan.

In Daytona usa 2 Power Edition kan je spelen met de Classic Hornet van Daytona 1.
Het driften is dan hetzelfde zoals in Daytona 1.

Op youtube een advertentie hebben houdt in dat je na 5 seconden wordt weggedrukt. Dus.... pleur alles in de eerste 5 seconden. But what happens next?
Ik ging helemaal stuk! Check ook hoe die kerel subtiel naar die reet van die hond kijkt.... geniaal:

of deze ;)

of deze:

Scapegoat :)

Dat Apple filmpje is echt geniaal, hahaha!

Die Pixels film lijkt me ook echt een heerlijke popcornmuncher!

Back