What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

Dat is een compilatie van de originele 'angry gamer' video's. Hij speelt geen cave game. Het origineel is denk ik 10 jaar oud. De game was een FPS op de Xbox. Weet niet meer precies welke game.
 
Damn das triest! Zo'n joch zou je eigenlijk uit z'n lijden moeten verlossen en preventief moeten ruimen.
 
Video is fake voor zover ik weet. Is ook al een wat ouder videootje. Kan me herinneren dat de jongen vooral uit was op YouTube hits.
 
Cageman":11iyjswm said:
Video is fake voor zover ik weet. Is ook al een wat ouder videootje. Kan me herinneren dat de jongen vooral uit was op YouTube hits.

Dat zal ook wel, maar ik durf te wedden dat er echt lui zoals dit bestaan.
 
cthulhu":3o2vl72i said:
Dat zal ook wel, maar ik durf te wedden dat er echt lui zoals dit bestaan.


all-about-me-boy.jpg






Just kiddin ;)
 
Dat denk ik ook wel.. en als je op die manier naar die video kijkt kun je niet anders dan verdrietig worden.
 
Ik heb wel eens een fightgame toernooi gesponsord waarbij de winnaar een stick won. Z'n oude Madcatz stick (waar hij mee won) was door de jaren heen zo ge-raged dat de metalen bodem bijna de metalen bovenplaat raakte. Dikke deuk bovenop en onderop.
Ik denk dat die rage ongeveer in lijn lag met die Duitser ;)
 
Gooi op een hoopje: Initial D3, talent, skills, veel vrije tijd en een beetje autisme.

Het resultaat is een real-life Bunta:

 
Dat is echt bizar! Hoe hij die bochten allemaal aansnijdt.. Probeer dat maar eens, keer op keer, foutloos. Vet hoor.
 
Dat YouTube filmpje is zonder tegenstanders, maar hij gaat wel supersnel. Zo hard kan ik ook nog niet rijden hoor. Chris en ik rijden met tegenstanders op de baan ergens tussen 3.04 en 3.05.

3.07.20 is snel, maar nog niet heel scherp, Wim. Op de nieuwjaarsborrel moeten jij, ik en Chris maar eens naast elkaar gaan racen, maar dan zonder de slow car boost :). Nu al zin in! Of we doen gewoon single races, gewoon om de tijd.

Ik heb eigenlijk nooit een time trial gedaan met Daytona USA; ik rij altijd met andere auto's. Misschien toch eens doen.
 
Cageman":3lgkl4i0 said:
Dat YouTube filmpje is zonder tegenstanders, maar hij gaat wel supersnel. Zo hard kan ik ook nog niet rijden hoor. Chris en ik rijden met tegenstanders op de baan ergens tussen 3.04 en 3.05.

3.07.20 is snel, maar nog niet heel scherp, Wim. Op de nieuwjaarsborrel moeten jij, ik en Chris maar eens naast elkaar gaan racen, maar dan zonder de slow car boost :). Nu al zin in! Of we doen gewoon single races, gewoon om de tijd.

Ik heb eigenlijk nooit een time trial gedaan met Daytona USA; ik rij altijd met andere auto's. Misschien toch eens doen.

Moeten we zeker doen Arjan !!! Mijn onderste 3 tijden zijn een Time Trail. Wat me tijdens een Time Trail opvalt is dat de auto enkel in de tunnel sneller rijdt dan 320 km/u.
 
Back
Top