Dat YouTube filmpje is zonder tegenstanders, maar hij gaat wel supersnel. Zo hard kan ik ook nog niet rijden hoor. Chris en ik rijden met tegenstanders op de baan ergens tussen 3.04 en 3.05.
3.07.20 is snel, maar nog niet heel scherp, Wim. Op de nieuwjaarsborrel moeten jij, ik en Chris maar eens naast elkaar gaan racen, maar dan zonder de slow car boost

. Nu al zin in! Of we doen gewoon single races, gewoon om de tijd.
Ik heb eigenlijk nooit een time trial gedaan met Daytona USA; ik rij altijd met andere auto's. Misschien toch eens doen.