Da Dude":1i93vqep said:Ge-wel-dig. Dat keek ik altijd. Vooral om Kelly.
Akuma2000":1i93vqep said:Zo spelen we toch allemaal house of death?
Jinxz":12k8kmu1 said:Da Dude":12k8kmu1 said:Ge-wel-dig. Dat keek ik altijd. Vooral om Kelly.
Tja en niet ouwe-lullerig bedoeld maar kijk eens hoe degelijk en bescheiden de programma's waren waar wij in onze jeugd naar keken in vergelijking met de achterlijk dom-makerij van tegenwoordig...
Da Dude":189oti69 said:![]()
HELEMAAL WAAR TOCH?
Akuma2000":1drl5s37 said:Zo spelen we toch allemaal house of death?
xD