What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameroom staat nu echt op stapel.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
ckong":29y6144r said:
XanaduNL":29y6144r said:
Het is zeker groot genoeg. Maar gezien de ruimte die je hebt, en dat een deel voor de garage gebruikt wordt, je nog groter had kunnen gaan, zonder extreem veel meer kosten. :)

Maar ik heb ook nog te maken met bestemmingsplannen en zo. Bovendien, ik heb nu nog 30m2 'bestedingsruimte' over, en misschien wil ik ooit nog wel eens een zwembad. 😉
Goed plan, als het ff niet lukt met een bepaalde game kun je ff afkoelen :P
 
almighty":3o1acyco said:
ckong":3o1acyco said:
XanaduNL":3o1acyco said:
Het is zeker groot genoeg. Maar gezien de ruimte die je hebt, en dat een deel voor de garage gebruikt wordt, je nog groter had kunnen gaan, zonder extreem veel meer kosten. :)

Maar ik heb ook nog te maken met bestemmingsplannen en zo. Bovendien, ik heb nu nog 30m2 'bestedingsruimte' over, en misschien wil ik ooit nog wel eens een zwembad. 😉
Goed plan, als het ff niet lukt met een bepaalde game kun je ff afkoelen :P

Of de hele cab het zembad in kachelen als je echt pissig bent.
 
Arcade pool party? Moeten we wel wat van deze zien te regelen

sega-girls-atei-1a.jpg
 
Jah een bad van 18m diep en een paar van die sonics op de bodem zodat je ze kan bezichtingen tijdens het duiken.
Of bedoelde je dat niet....? lol. :P
 
legztec":3py8uadz said:
Jah een bad van 18m diep en een paar van die sonics op de bodem zodat je ze kan bezichtingen tijdens het duiken.
Of bedoelde je dat niet....? lol. :P

Alhoewel een paar van die SEGA logo's op de walls ook leuk zou zijn...
 
Nou, het duurt allemaal veel langer dan ik had gepland. Druk met werk en zo, zullen we maar zeggen.

En omdat het nog wel even kan duren voordat ik weer verder ga, heb ik afgelopen weekend maar wat games mijn kleine kantoortje in gesleept, dan heb ik af en toe wat afleiding. Hier wat foto's:

P1000249.jpg

P1000251.jpg

P1000253.jpg

P1000254.jpg

Voorlopig vermaak ik me daar wel mee.
 
Haha ja ik ken het, volgens initiele planning was ik een half jaar geleden klaar met verbouwen. Volgens de nieuwe planning en een 3x opgerekt budget ben ik over een paar jaar klaar ;)

Maar och je hebt wat leuk spul staan om op te gamen en je zit lekker binnen, het kan erger toch? Mooi om te zien dat je (als ik het goed zie) een 1541-II hebt staan. Toch nog wat europese commodore love aanwezig? ;)
 
Wat leuk om mijn oude woody te zien schitteren met Metal Slug X erop, en tussen twee andere grootheden ook nog!
 
Ja C64, Herinneringen. :) Pixelen met de Suzo joystick op Koalapainter (met zwart/wit toestelletje). Het prille begin.

Ziet er trouwens knus uit Erik!
 
Back
Top