A
Anonymous
Guest
Goed plan, als het ff niet lukt met een bepaalde game kun je ff afkoelenckong":29y6144r said:XanaduNL":29y6144r said:Het is zeker groot genoeg. Maar gezien de ruimte die je hebt, en dat een deel voor de garage gebruikt wordt, je nog groter had kunnen gaan, zonder extreem veel meer kosten.![]()
Maar ik heb ook nog te maken met bestemmingsplannen en zo. Bovendien, ik heb nu nog 30m2 'bestedingsruimte' over, en misschien wil ik ooit nog wel eens een zwembad.![]()




