*agree*Cageman":174do3rr said:Jemig. Dat grondoppervlak is even groot als mijn hele tuin.. :?











Ken":1h6jd79e said:Ik kan alleen maar erg veel respect hebben voor iemand die een idee heeft en er uiteindelijk ook daadwerkelijk mee aan de slag gaat. Het wordt waanzinnig en ik heb al een leuk ideetje als ie af is..
Cageman":1h6jd79e said:Dit wordt waanzinnig. Mag ik trouwens vragen hoe groot het stuk grond is dat je bezit? Op één van de foto's oogt het als een flink landgoed.
ckong":qpgimppv said:Groot genoeg voor een schuur, en een zitmaaier.