A
Anonymous
Guest
De plannen voor een gameroom krijgen steeds meer inhoud. Dat moet ook wel, want ik heb op dit moment meer cabs dan dat ik thuis ruimte heb. We waren al een paar jaar van plan om een gammele en lelijke carport te vervangen door een mooie schuur en dat moet de eerste helft van dit jaar maar eens gaan gebeuren.
De gameroom zal echter niet alleen Candy cabs bevatten, maar vooral ook een aantal mooie klassieke arcade cabs. Mede daarom heb ik er een topic op dragonslairfans en op byoac over geopend, in het Engels: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=1312.0
De gameroom zal echter niet alleen Candy cabs bevatten, maar vooral ook een aantal mooie klassieke arcade cabs. Mede daarom heb ik er een topic op dragonslairfans en op byoac over geopend, in het Engels: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=1312.0