What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Forum lay out!

General Wong":3dphzs7q said:
Zet die Dreamcast layout terug, die was echt meesterlijk. :D
ssssssssssssssssssssssssssssst 8)

General Wong":1v46jq84 said:
Zet die Dreamcast layout terug, die was echt meesterlijk. :D

STFU hoer :D Ik hoopte dat niemand het zou zien :D

men_in_black.jpg

Niet om op die ene header in te gaan, maar ik denk dat ik binnenkort ook eens aan de slag ga voor een header voor Nozomi forum. Ben misschien geen elite Photoshop user wanneer het op sigs en headers aan komt, maar ik waag het er gewoon op. Ben namelijk meer een digitale schilder. ;)

Vanaf zeer binnenkort bestaat ook flash tot de mogelijkheid, dat je het maar alvast weet....

Niet om die dc header te dissen, maar deze arcade header die we nu hebben met dat spaceship en dat robotje die waarschijnlijk van een gruwelijke arcadehal is is echt meesterlijk. Ik zie daar echt video gechiedenis in en Japanse cultuur + het feit dat zij het ook zo hebben laten hangen. Het is heel toepasselijk. Ik weet bijna zeker dat "Atomic Robo Kid" hier wel ooit moet hebben gedraaid. Maar echt een super header.
lof voor de maker van de foto en diegene die heeft besloten hem te plaatsen.

Deze foto is gemaakt in Akihabara. Dit gebouw staat tegenover CLUB SEGA en ik moest dus snel op het zebrapad even goed richten. Er staat in katakana geschreven: RADIO CENTER (Rajioo sentaa) en helaas geen arcadehal maar allemaal kleine zaakjes met electronica en een gameshop (Media Land) zitten er onder gevestigd.

De teksten onder de kopjes als Arcade en Buy & Sell zijn aangepast om alles 1 regel te geven en het forum nog overzichtelijker te maken.

Wat vinden jullie van het ARCADE boven Videogames zetten?

Handiger of laten zoals het was?

Ik vind het wel beter, zijn de topics waar ik meer kom dan die in Videogames.

Nieuwe KOF thema ruled by the way, forum is prima zoals het is naar mijn mening.

ruderudie":2i4l3ni9 said:
Nieuwe KOF thema ruled by the way, forum is prima zoals het is naar mijn mening.
Zeker weten, op de KOF thema na dan 😉
Maar soms moet je eens wisselen.

Back