What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Forum lay out!

Nee, dat had je nou net niet moeten zeggen ;) Nee, klopt ook wel maar ook die vind ik niet mooi. Dat is standaard phpBB maar dan rood.
 
Rano":1byr4juc said:
Nee, dat had je nou net niet moeten zeggen ;) Nee, klopt ook wel maar ook die vind ik niet mooi. Dat is standaard phpBB maar dan rood.

Hehe, ach deze zijn niet zo lelijk met deze stijl, ik vind ze wel passen.. Maar ik zie het vanzelf wel, het zal vast wel mooi worden aangezien jij in charge bent =P
Succes ermee :)
 
Oogt erg gezellig moet ik zeggen. Dit vindt ik veel beter dan de vorige layout die al gauw irritatie opwekte voor mij, maar hier kan ik zeker naar kijken.

Ik ben benieuwd hoe de echte lay-out er uit gaat zien.

Heel erg edankt Rano.
 
mooie layout. wel vindt ik ook dat een net iets groter lettetype net iets fijner zal zijn. zal wel met mijn leeftijd te maken hebben :)
 
Ik vindt de lettertype juist heel lekker lezen en goed in combinatie met het forum.
 
Ik wil even een hulde uitbrengen voor de nieuwe look van het forum!

Coole kleuren combinatie, welke perfect past bij Nozomi.

Keep on the good work! 😉
 
Top job Rano.

Mss stupid, maar ik kan niet helemaal thuisbrengen waar het van is? Kleuren zijn enorm cool.
 
De achtergrond is een Boedha in gehurkte houding (zal vast een naam hebben). Daar over heen zie je een Japanse tempel met bomen. Die doorzichtige rondjes achter de naam is een effect wat wel eens terug komt in Anime's.
 
Thanks Rano. Die tempel met boom zag ik, maar dacht dat dat lichte gedeelte gewoon landscape was. Dacht verder dat er een liggende vrouw ook nog in zat verwerkt. Enorm tof, naarmate je goed kijkt lijkt er wel steeds meer dingen bij te komen.
 
Als mensen nog ideetjes hebben voor een nieuwe layout van het forum, let us know!
Sterker nog, als je denkt het minstens net zo cool te kunnen maken, stuur dan je inzending in.
 
Vanaf vandaag, speciaal voor het WK in Duitsland, hebben we bij nozomi een nieuwe header voor ons forum!

De "vriendelijke" goomba zal ons geliefd Nederlands elftal in de finale loodsen en de wereldkampioenschap eens naar huis halen!

Enjoy!

Mildoe
 
Druk dan op F5 (vernieuwen) en dan zie je de nieuwe header 😉.
 
Sam":bpdvwyvf said:
Druk dan op F5 (vernieuwen) en dan zie je de nieuwe header 😉.

Thx!
Ik bleef Firefox maar afsluiten en opnieuw opstarten, maar hij bleef er staan.. Maar ik vind het een leuke header jongens! Leuk gedaan :)
 
Back
Top