DreamerNL":hi7alkb7 said:Nice, maar zoals ik al tegen Ken zei, ik vind het lettertype te klein, het vorige las wat makkelijker.
Whitevillage":1rkb0xfb said:Het ziet er goed uit!
Ik heb alleen een puntje van kritiek: als ik een nieuw scherm wil openen naar een volgende link, dan wordt de huidige pagina ook opnieuw geladen naar die volgende link. Ik dacht, ik zeg het maar even.![]()
Whitevillage":zod8y4vl said:Het ziet er goed uit!
Ik heb alleen een puntje van kritiek: als ik een nieuw scherm wil openen naar een volgende link, dan wordt de huidige pagina ook opnieuw geladen naar die volgende link. Ik dacht, ik zeg het maar even.![]()
Whitevillage":210j5miv said:Ik heb het alleen bij het openen van subforums en topics.
Ik zal niet weten waar het verder aan zal liggen maar ik heb het alleen met dit forum. Ik gebruik overgins nog IE. Kan ook nog een hoop verklaren.
Whitevillage":2slxrjaz said:Ja, ik open het handmatig met shift: vandaar dat hij een nieuw venster opent zoals ik al eerder aangaf.
Rano":2x1wi1hj said:Whitevillage":2x1wi1hj said:Ja, ik open het handmatig met shift: vandaar dat hij een nieuw venster opent zoals ik al eerder aangaf.
Hmm, dat doe ik nu ook maar hij refreshed nog steeds niet hoor :? Vreemd..
Gungrave":295b7cja said:Nice one ^^
Wat ik van de nieuwe buttons wete ik niet, maar ik wen er wel aan ^^
En we zien wel hoe het eruit ziet als alles af is, zo te zien update je steeds![]()
Rano":2x9m4s4f said:Gungrave":2x9m4s4f said:Nice one ^^
Wat ik van de nieuwe buttons wete ik niet, maar ik wen er wel aan ^^
En we zien wel hoe het eruit ziet als alles af is, zo te zien update je steeds![]()
Die knopjes zijn een beetje een testje hoor.. Tis best lelijk![]()