Welkom
Péé":2v28d3f7 said:Los van een redelijke verzameling spelcomputers en een Playstation One kiosk, heb ik (behalve MAME) echter niets van arcade.
Well, I would propose sticking to Dutch or English if you don't mindretrocab":15n16jl7 said:also you can ask a question in german too
i am sure a lot on here know german too