What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hallo allemaal,

Ik bezoek deze site al een tijdje als gast met beperkte toegang, en heb deze week besloten om me aan te melden.

Los van een redelijke verzameling spelcomputers en een Playstation One kiosk, heb ik (behalve MAME) echter niets van arcade.

Voor de PS2 zijn diverse shooters beschikbaar die een TATE mode hebben.
Deze spellen speel ik dus op een verticaal staande monitor, en dat geeft dan (een beetje) een arcadegevoel.
 
Péé":2v28d3f7 said:
Los van een redelijke verzameling spelcomputers en een Playstation One kiosk, heb ik (behalve MAME) echter niets van arcade.

Komt vanzelf, ik gebruik ook gewoon Steam en Mame etc. in mijn Arcadekast.
 
Hi!

My name is Alex and I'm some guy from Germany. Love arcade games and arcade atmosphere, but we've never really had any gaming halls around here, so I have to go to the UK, France, or the Netherlands to get my fix. I've got a few friends over in NL, one of which told me about this site, so I signed up!

I play mostly rhythm and music games, but I'm a fan of pretty much all Japanese arcade games (especially danmaku shooters)! Sorry for not speaking dutch, I hope we can get along anyways :)
 
Hello CHZK,

I don't think that language for conversations is a problem here, although it might be difficult for you to read topics in Dutch.
 
Welcome, there are quite a few Danmaku fans here. There aren't many members here that can't read or write in Dutch, but that shouldn't be a big problem as most of us can read and write in English pretty good.
 
willkommen

welkom
welcome

as you can see that will not be a problem :D :D

i am a member on german sites too ,also you can ask a question in german too
i am sure a lot on here know german too

greetings robert
 
retrocab":15n16jl7 said:
also you can ask a question in german too
i am sure a lot on here know german too
Well, I would propose sticking to Dutch or English if you don't mind ;)
 
hallo allemaal.

mijn naam is Jeroen.
sinds 2 weken ben ik in het bezit van een MK2 arcadekast.
het is een opknapper, met heel wat problemen en achterstallig onderhoud.
zo is de monitor defect, ontbreekt de PCB en is het gehele cabinet zwart overgeschilderd.
ik ga beginnen met het (proberen te) fixen van de kapotte monitor.
hierover zal ik een topic plaatsen, hopelijk willen jullie mij hierbij helpen.
tot snel op het forum.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top