Cageman":d36bs1or said:Ik heb een visioen van een verbeten strijd tussen Belgie en Nederland om de Nozomi-Tetris-Grandmaster titel![]()
flay":li7zccoy said:Zo goed zijn mijn Tetris skills niet... maar ik zou wel strijden tot het bittere einde :mrgreen:
flay":zotv42by said:Cageman":zotv42by said:Ik heb een visioen van een verbeten strijd tussen Belgie en Nederland om de Nozomi-Tetris-Grandmaster titel![]()
Zo goed zijn mijn Tetris skills niet... maar ik zou wel strijden tot het bittere einde :mrgreen:
Als het aan Henk Rogers en de "Tetris Company" die de copyright beheert ligt niet, die hebben het liefst dat alle games hetzelfde zijn en zo versimpeld dat je het met vette hamburgervingers op een touch screen kan spelen, maar er zijn gelukkig tussen de jaren 80 en 90 best een aantal variaties gemaakt. De Tetris The Grand Master serie is een meesterwerk, maar ook klassiekers zoals Sega Tetris op de System 16 en de remake daarvan op de NAOMI zijn erg leuk, die laatste vooral tegen elkaar in versus mode. Ik heb voor de afgelopen Tetrisconcept bijeenkomst in September Final Tetris aangeschaft, een bootleg Koreaanse variant van Tetris die alleen een versus mode heeft (vs CPU of vs elkaar) met bizarre items die rare dingen doen zoals een kip die blokjes legt en een ruimteschip die blokjes wegschiet. Compleet hilarisch en we hebben tot 5 uur 's nachts omstebeurt zitten spelen om de belachelijk moeilijke (cheating) AI te verslaan in de single player mode. Komen binnenkort wat highlights van op YouTube, ik live stream altijd het hele weekend namelijk.waiwainl":2p2mj63s said:Tetris only? Interessant, is daar zoveel variatie in?
Tetris DS is het voor mij allemaal mee begonnen in 2007. Daarmee vond ik Tetrisconcept en TGM, en ben ik zo de arcade hobby ingerold.flay":2p2mj63s said:Tetris, het blijft een prachtig spel! De Die Hard fans zweren bij de Nes versie maar ik vind de versie op de Nintendo Ds en de Ps3 top. Vooral de toevoeging dat je een blok opzij kan zetten geeft een extra dimensie aan het spel. Welke versie speel jij het liefst?
Laat iets weten op het forum wanneer die bijeenkomst is. Als ik vrij ben kom ik zeker af![]()