Kom maar op. Ik heb een zwarte band in wegrennen.Marcosan30":1zumxg0e said:Cageman":1zumxg0e said:Vind persoonlijk de moderne Egrets ook niet mooi, maar dat terzijde.
Ok nog iemand cruisin for a bruisin :twisted:
Cageman":2bc5iymp said:Kom maar op. Ik heb een zwarte band in wegrennen.Marcosan30":2bc5iymp said:Cageman":2bc5iymp said:Vind persoonlijk de moderne Egrets ook niet mooi, maar dat terzijde.
Ok nog iemand cruisin for a bruisin :twisted:
Ik ben niet snel met wegrennenCageman":2gcj8z2y said:Heb ik ook. Ik kan echt keihard iemand voor zijn bek dammen en dan supersnel wegrennen.
Ik ben niet snel met wegrennenbeau":25f7gza7 said:Cageman":25f7gza7 said:Heb ik ook. Ik kan echt keihard iemand voor zijn bek dammen en dan supersnel wegrennen.
Cageman":344e1n13 said:Heb ik ook. Ik kan echt keihard iemand voor zijn bek dammen en dan supersnel wegrennen.

Sphere":1qvzvhjo said:Chris, laat het mijn gerust weten als er ergens een leuke of aandacht vragende egret 29 rond zwerft die een nieuw baasje nodig heeft.![]()
Akuma2000":2i8ykzp8 said:Ik vind hem leuk, ziet er heel schattig uit, doet mij denken aan Wall-E op een of andere manier xD
Jinxz":j5n7ob4a said:De Egret29 is typisch een kast die je uitkotst of juist awkward nice vindt. Ik ga voor het laatste
- Crazy ass topper
Akuma2000":3a4rhnuf said:Handschoenen hahaha
Hoe langer ik er naar kijk, lijken de speakers aan zijkanten steeds meer op armpjes die uitreiken om je te knuffelen :')
d":fqabqihe said:Hele mooie cab. Ik zou wel die voet eraf lasbrandglassnijden.
Ik wil er ook wel een voor 600e......... Nice try, d.