What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Egret 29 (I) Tribute

Ik vind de egret 2 en vooral de 3 heel erg mooi.
Mooier dan een Blast City, maar minder mooi dan een New Astro City
 
Cageman":2gcj8z2y said:
Heb ik ook. Ik kan echt keihard iemand voor zijn bek dammen en dan supersnel wegrennen.
Ik ben niet snel met wegrennen
Maar de laatste keer dat ik uit haalde ...
 
beau":25f7gza7 said:
Cageman":25f7gza7 said:
Heb ik ook. Ik kan echt keihard iemand voor zijn bek dammen en dan supersnel wegrennen.
Ik ben niet snel met wegrennen
Maar de laatste keer dat ik uit haalde ...vloog er een nasischijf door de lucht?? :mrgreen:
 
Cageman":344e1n13 said:
Heb ik ook. Ik kan echt keihard iemand voor zijn bek dammen en dan supersnel wegrennen.

Pas jij maar op ik vecht heel vies.............



Ik gooi namelijk met poep 😉
 
Inmiddels een jaar verder en de zoektocht gaat door. Ik ben nog steeds op zoek en harder op zoek dan ooit. Doelstelling is om deze cab in 2015 bij mij thuis te hebben staan :D

Om maar weer even het vuurtje te doen oplaaien bijgaande vergelijking:

Een echte Egret:

Great%20Egret%2029apr09AR%20165%20Lewis.jpg

VS

Een arcade Egret:

16.JPG


Lijkt sprekend! 8)
 
Haha hij heeft ook mijn hart veroverd. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de Zilverreiger29. Ik heb in Japan een aantal ijzers in het vuur ;)
 
Chris, laat het mijn gerust weten als er ergens een leuke of aandacht vragende egret 29 rond zwerft die een nieuw baasje nodig heeft. :)
 
Sphere":1qvzvhjo said:
Chris, laat het mijn gerust weten als er ergens een leuke of aandacht vragende egret 29 rond zwerft die een nieuw baasje nodig heeft. :)

Will do. Voor mij is staat van de cab ook ondergeschikt aan de beschikbaarheid :)
 
Akuma2000":2i8ykzp8 said:
Ik vind hem leuk, ziet er heel schattig uit, doet mij denken aan Wall-E op een of andere manier xD

De Egret29 is typisch een kast die je uitkotst of juist awkward nice vindt. Ik ga voor het laatste ;)
- Fucked up symetrie
- Crazy ass topper
- Speakers lijken wel handschoenen die een scherm vast houden :)
 
Handschoenen hahaha
Hoe langer ik er naar kijk, lijken de speakers aan zijkanten steeds meer op armpjes die uitreiken om je te knuffelen :')
 
Jinxz":j5n7ob4a said:
De Egret29 is typisch een kast die je uitkotst of juist awkward nice vindt. Ik ga voor het laatste ;)
- Crazy ass topper

Haha, recentelijk nog een moderne cab gezien waarvoor precies hetzelfde geldt :lol:
 
Akuma2000":3a4rhnuf said:
Handschoenen hahaha
Hoe langer ik er naar kijk, lijken de speakers aan zijkanten steeds meer op armpjes die uitreiken om je te knuffelen :')

Haha, nu ga ik dingen in de cab zien die een beetje verontrustend zijn :lol:
 
Ik wil graag wel dood gevonden worden bij een Egret 29.
Hele mooie cab. Ik zou wel die voet eraf lasbrandglassnijden.
Verder is het een mooi ding en ik ben ook een beetje een Taitofanboy.
Ik wil er ook wel een voor 600e......... Nice try, d.
 
d":fqabqihe said:
Hele mooie cab. Ik zou wel die voet eraf lasbrandglassnijden.
Ik wil er ook wel een voor 600e......... Nice try, d.


Zodat ie de hele tijd omdonderd???? Tja iedereen beleefd de hobby anders :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Back
Top