What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dreamcast stuff

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
UPDATE:

d-direct%20silver%20doos.JPG

Klein beetje blurry maar het is nog te doen

d-direct%20silver.JPG

Mooiste DC ooit? Ik vind van wel!

dreamcasts.JPG

DCs tot zover :)

Ken, deze DC is serieus haast niet gebruikt.. Nadere inspectie leerde mij dat de controller en de console eigenlijk gewoon 'nieuw' zijn... Top!
 
Mooie aanwinst, ik vind het persoonlijk op enige limited special editiiond na een van de mooiste. Erg chique!
 
wow :o die controller vind ik echt vet mooi, wat is het verschil tussen de DC met het blauwe logo en de rode?

Nice
 
De rode swirl was van toepassing op de consoles in Amerika en Azie. In Europa was er echter al een bedrijf die een soortgelijk rood logo had. Om problemen te voorkomen heeft Sega besloten in Europe een blauwe swirl te introduceren. :)
 
Cool, maar eigenlijk vind ik rode mooier.
Doen Japanse controllers het ook op PAL DC's?

Je hebt al een lekkere collectie. 😉
 
Yo Ken,

Toevallig nog tijd en of geluk gehad dat je die ASCII Fighting pads gezien hebt? ;)
 
Ik heb er een gevonden maar die was los, gebruikt en naar mijn zin gewoon een aanschaf waard. Als je zoiets koopt doe het dan goed zeg ik dan...
 
Ken":1r02nhks said:
Ik heb er een gevonden maar die was los, gebruikt en naar mijn zin gewoon een aanschaf waard. Als je zoiets koopt doe het dan goed zeg ik dan...

Moet dat niet geen zijn? Voordat je Gameholic verkeerde gedachtes geeft... :P
 
Hahha nee ik had het al door :)

Raar zeg dat ze zo rare zijn .. maar ik ga er wel aan eentje komen :D
 
Back
Top