What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dreamcast stuff

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik weet een winkel te vinden waar ze alleen maar vga boxen etc.verkopen, ik zal kijken of ze em daar hebben maar ik geef je weinig kans, die dingen zijn echt zeldzaam.
Ik heb voor de mijne 150 gulden betaald, zo noodzakelijk was het destijds al.
 
Ik zoek dat kreng ook al een tijdje maar omdat ik em niet kon vinden kocht ik maar die cheap shit, moest wat. Want DC via composiet op je plasma is lelijk niet normaal. Ik wacht het rustig af en bedankt alvast.
 
Oke ik had er het met Ken over, het is misschien wel leuk om even mijn nieuwste aanwinst te laten zien :) Dus hieronder wat foto's van vanavond;

Net voordat ie de doos uitging!
R7%201.JPG


R7%202.JPG


Close-upje
R7%203.JPG


En ik met mijn R7 :P
R7.JPG
 
Ja ik heb nog een gloedje nieuwe zwarte VMU... maar gisteren had ik even snel een VMU erin gedaan met mijn Trizeal save. Nu ga ik nog op zoek naar zwart keyboard en eventueel een zwarte BBA :D zal bijna onmogelijk zijn.

En ik heb gelukkig ook nog twee zwarte DC controllers (millenium edities) en die staan er ook stoer bij... de segasports controller zou er ook bij passen overigens maar niet echt ;) tja dilemma's haha
 
Hey Ken, heb je nog DC Twinsticks gevonden? Hoeveel kosten die ongeveer?
 
Hmm een tijdje terug zag ik ze nog staan, maar toen ik daar gisteren was lagen ze er niet meer. Als ik ze toevallig tegen kom laat ik het je weten.

Ook even hier: zilveren DC incl. doos 175 euro voor de geinteresseerden.Shipping 55.
console_silver_top1.jpg
 
Het is verleidelijk :) Ik ben er bijna uit...

Die Sakura Wars lagen her en der verspreid in de shops he Ken? Voor welke prijs gaan die?
 
Yo Ken,

Oke ik heb besloten om nu nog een laatste DC in mijn collectie te voegen :)

Weet je zeker dat die zilvere D-Direct in topstaat is? Ik weet dat jij altijd voor het beste gaat, maar ik neem aan dat je em niet uit de doos hebt gehaald?

Laat het maar weten dude, dan maak ik het geld over.
 
Lol Ken.. Dat betekend dus dat je de DC zelf gezien hebt? Indien dit zo is en de DC er puntgaaf :P uitziet maak ik vanavond nog die cash over...

Let me know
 
Ik heb foto's gemaakt met m'n mobiel van de doos (kan ze niet uploaden helaas)en die is in perfecte staat. Ik ga er vanuit dat de DC ook goed is, ik zal em zeker eerst even bekijken. Je kunt het geld storten en mocht de DC niet naar mijn zin zijn dan stort ik het weer terug of zoek ik een andere. Wat jij wilt.
 
Ok primas.. ik maak het geld (175 plus 55 plus 6 euro ;)) over...

Komt goed!

En idd mocht de DC nu niet goed zijn kijk dan voor een andere of dan een Sakura.

Dit is de doos he?

box_silver_front.jpg


:P
 
Ok perfect! Het geld is overgemaakt dus dat zie je binnen nu en twee dagen op je rekening staan :)
 
Gameholic":1k0w0vp2 said:
Pricecheck;

ASCII FT pad

29_1_b.JPG

Thanks!!

Yo Ken, tevens nog even een vraagje over deze pads.. ben je ze nog tegengekomen? Ik wil graag no zo eentje in mijn collectie! 😉
 
Nou de laatste tijd heb ik er niet meer echt op gelet, maar toen ik laatst ging zoeken was het nogal lastig. Wat ik wel heb gevonden is deze zeer sicke stick voor de DC:

DC_ACC_ASCIIStickFTCapcom.jpg
 
Ook tof.. nou het gaat er mij om dat ik een fijne pad heb voor shumps en 2D beat-um ups die ook nog eens compact is. Aangezien ik naar Zuid-Afrika vertrek voor 4 maanden moet ik zoveel mogelijk ruimte besparen!

Dus ik hoop dat je ze nog tegenkomt
 
Vandaag weer een fantastische levering uit het land van de rijzende zon ontvangen!

Thanks Ken! Wat heb ik ontvangen?

Een mint D-Direct silver Dreamcast compleet in doos. Vanavond post ik wat foto's :twisted:
 
Back
Top