What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dreamcast stuff

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Niet vaak en ik denk dat die ook niet erg goedkoop zou zijn.
Ik weet zeker dat ie op Naomi goedkoper is dan Dreamcast.
Als ik em tegenkom zal ik het je vertellen.

Oke cool.. ik zag em idd staan bij Playasia voor 70 euri .. eens even uitzoeken of het het geld waard is.

Je stuff is verstuurd.

US ShenMue heb ik vandaag gevonden in goede staat compleet, prijs 45 euro.

Eeeeeej Ken,

Vraagje; ik wil als kopstuk voor mijn collectie een R7 of eventueel Sakura Wars DC.

Zou je me eens kunnen laten weten wat de prijzen zijn voor:

1. R7
2. Sakura Wars DC
3. Hello Kitty (kleur maakt niet zoveel uit)

Een van deze DC's zou ik dus graag willen hebben. Ik hoor het graag. EMS zal wel prijzig zijn maar dat heb ik er eventueel voor over (indien die R7 bijv te betalen is)

Ik hoor het graag!

Ik kan denk ik een R7 vinden voor 160 euro inclusief doos, maar shipping zal zeker rond de 75 euro liggen, minstens.

Sakura Wars en Hello Kitty zijn iets duurder dan de R7.

Cool.. Ja ze moeten altijd boxed zijn...

Tja de R7 en de Sakura Wars DC trekken mij het meest. De shipping is idd wel stevig. EMS kost toch altijd tussen de 6.200 en 7.000 yen voor een pakket rond de 3,5 - 4 kg?

Klopt het dat in de R7 een broadband adapter zit? Het is een moeilijk keuze.

Kijk laat ik het zo zeggen, als je een Sakura DC vindt die in betere staat is dan de R7 dan is de keuze snel gemaakt en vice versa.

Oke thanks.. En ik vind het natuurlijk niet erg om een extra fee te betalen voor je inspanningen Ken.. maar dat begreep je al denk ik!

Dus als je een goed exemplaar kan vinden van de Sakura of R7 maken we een deal

Thanks again

Alright, I'll keep you posted.

Je tracking number is trouwens available op de site die ik je gaf, daar kun je bijhouden waar je games nu zijn!

Ik heb US ShenMue hier liggen, dus als je em wilt let me know anders gooi ik em op de site want ik denk dat er wel mensen zijn die em willen hebben.

Op dit moment even geen US Shenmue voor mij aangezien ik nu het geld opzij leg voor eventueel een Sakura of R7 DC

Maar toch bedankt...

Ik ben benieuwd wat je in Akiharbara gaat aantreffen aan consoles :P

Okay ik heb speciaal voor je R7 op stap gegaan in Akihabara vandaag, ik was inderdaad niet ver af met m'n schatting van 160 euro, dus daar blijft het bij.
Shipping 75, verschil wat meer of minder is verrekenen we wel.
Doos is in zeer relaxte staat.

Let me know!

Net de eerste shipment van de Nozomi Community Store ontvangen;

Werkelijk fantastisch! Goede prijs, ultiem goed verpakt en binnen 3 dagen gegarandeerd in huis!!! Thanks Ken!

Pricecheck;

ASCII FT pad

29_1_b.JPG

Nog nieuws omtrent die R7, Ken?

Thanks!!

R7 gaat maandag richting Nederland, in het weekend zijn alle postkantoren gesloten in Japan. Die controller weet ik wel te vinden, maar volgens mij heb ik die alleen in het blauw gezien, maakt het nog uit welke kleur die is? Je hebt namelijk de Capcom vs SNK series met andere kleuren, de controller zelf is helemaal hetzelfde.

Ik dacht al dat ie maandag zou shippen maar was benieuwd ;)

Deze kwam idd in verschillende kleuren. Zoals je zegt is de SNK vs Capcom geloof ik in het blauw en andere kleuren:

52_1_b.JPG

Bij voorkeur de standaard witte (past het best bij elke DC) of de bovenstaande Capcom (zwarte) versie. En als ze beide hebben hoor ik het ook graag, want dan kan ik ze beiden nemen mits de verkoopprijs in Japan aantrekkelijk is.

Ik ben benieuwd! Thanks alvast voor alle moeite

En net weer een succesvolle shipment van de Nozomi Community Store ontvangen!! :)

Bedankt Ken.. De R7 ziet er top uit evenals de doos en de toebehoren!

Tot de volgende bestelling zullen we maar zeggen

@ Ken

Get one of those 'zwarte officiele VGA BOX' for DC plz!
Ik heb zo'n nep ding en dat is al netjes, echt plasma + vgabox + DC = open mond!

Back