What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cageman's Gameroom

Onwijs goed dit!
Heb MT2 ook nog liggen, nog niet geprobeerd, is een beetje de 'concurrent' van Initial D toch?

Mvg,
Arno

jiggymf":2p3y969p said:
Onwijs goed dit!
Heb MT2 ook nog liggen, nog niet geprobeerd, is een beetje de 'concurrent' van Initial D toch?

Geen idee of dit inderdaad zo is, maar de games hebben veel gelijkenissen. Ik vind Wangan persoonlijk wel erg goed. Soepele gameplay, redelijk fatsoenlijke art (ID is fugly), en waaaanzinnige muziek. Alleen voor dat laatste zet ik hem al graag aan. En hard :-) Het is in ieder geval 100% beter dan de corny J-pop in ID :-)

Ik speel graag racers, en daarbij hecht ik erg veel waarde aan de kwaliteit/feel van ingame muziek, dus deze game past erg goed bij mij.

Ik zag trouwens in de wiring diagrams dat de cardreader wel erg veel lijkt op de ID cardreader.. worth an investigation.. :-) Die moet ik toch eens gaan aansluiten!

Ziet er netjes uit allemaal maar wat een werk zeg. Ik zal er ook aan moeten beginnen
op korte termijn. Ik heb een zeer nette blast met hier en daar een krasje maar hij is vuil en
stoffig. Eerst maar mijn soundprobleem oplossen. Weet niet of het gepast is hier maar vraag
het maar even.

Ik heb een nametopia set in mijn blast en via de line out met rca jack rood/wit
op de laatste 4 pins 31 t/m 34 vd cn5 connector i/o harness aangesloten maar
nog steeds geen geluid over de speakers. Doe ik iets fout?

Ben jij trouwens ooit nog wel eens Dragon's Lair tegengekomen?
Wat was ik daar van onder de indruk zeg... Een bespeelbare tekenfilm! Wow ;-)

Anyway nice job Cageman. Kom jouw naam overal tegen :-)

Gisteren een Naomi 2 in de cab gezet met Initial D2. Ik had al een tijdje een Initial D cardreader met nieuwe kaarten liggen, dus het moest er maar eens van komen om dat aan de praat te krijgen.

Ik zal er nog wel een filmpje van maken, maar heb het allemaal aan de praat gekregen. Vette shit, ik kan niet anders zeggen. Progress opslaan op een magneetkaart met je eigen naam, je auto en je voortgang erop geprint. Vetter wordt het niet, zeg!

dscf0719w.jpg

Dit maakt ID ook speelbaar, want zonder kaart moet je iedere keer helemaal opnieuw beginnen.

Veel mensen geven af op ID, maar ik beleef toch wel een hoop lol aan deze game! Lekker raggen langs smalle wegen, vreemde j-pop deuntjes op de achtergrond, en de slechtste art aller tijden. Je moet er gewoon wel van gaan houden :-)

Ik heb al een tijdje een Metal Slug pachislo (met dank aan Ronnie); hij stond in de NGC, maar werkte niet goed. Intussen weer goed aan de praat, dus deze komt weer naar onze arcade :-)

by day:
dscf0723f.jpg

by night:
dscf0721o.jpg

Niet iets waar je uren op gaat zitten spelen, maar erg leuk ter decoratie en om zo af en toe eens achter te zitten. Leuk ding (met een bizar mooie TFT erin, trouwens).

Weer eens een galerij-entry, en alweer een pachislo.. hmm.. gaat dit de verkeerde kant op? :-)

Gradius the Slot:

dscf0732r.jpg

Superleuk ding, constant actie tijdens het spelen, veel cutscenes en animatie. Helemaal blij mee; nu nog even een mooi plekje geven naast mijn cabs :-)

Even een bumpje van mijn galerij topic. Mijn dochter Veerle achter de Gradius Pachislo. Bedenkelijk om je dochter van 3 te leren gokken met een pachislo, maar lollig is het wel:

veerlepachislo.jpg

Back