What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cageman's Gameroom

Ziet er geweldig uit Cageman, niks meer aan toe te voegen!
Nu nog de laatste kleine dingetjes en dan is hij helemaal af in mint staat 8)

Nu heerlijk gamen 😉

ruderudie":14wklnmi said:
Wat betaal je voor de volledige spuitklus als ik het mag vragen?

Ben ik ook heel benieuwd naar. Kan je wellicht de gegevens van de spuiterij delen, of was het een vriendendienst?

Ziet er in ieder geval strak en mint uit 8) Veel speelplezier!

Ahoud":imyno5q3 said:
ruderudie":imyno5q3 said:
Wat betaal je voor de volledige spuitklus als ik het mag vragen?

Ben ik ook heel benieuwd naar. Kan je wellicht de gegevens van de spuiterij delen, of was het een vriendendienst?

Ziet er in ieder geval strak en mint uit 8) Veel speelplezier!

Thanks! De lakspuiterij is www.prismacolors.nl in Udenhout. Hoe veel het kost is afhankelijk van wat je wilt, en in welke staat de kast is. In mijn geval was een deel van de behuizing (achterkant) in slechte staat (slechte of ontbrekende primer waardoor de lak aan het afbladderen was). Daarnaast ben ik nogal een zeikerd als het op dit soort dingen aan komt; Het kwam bij mij op 350 euro uit. Als de cab al in goede technische conditie is valt het goedkoper uit.

Al met al ben ik erg tevreden. M'n cab ziet er nu volgens mij beter uit dan toen 'ie uit de fabriek kwam.

Eigenlijk zouden we gewoon een aantal cabs moeten verzamelen om te laten spuiten, zodat de prijs naar beneden kan; ik wil best bemiddelen hoor ;-)

Wouw, echt de mooiste NAC die ik ooit gezien heb. Nu alleen nog een marquee houder erop en dan is hij perfect!

Matthijs":33lovv11 said:
Wouw, echt de mooiste NAC die ik ooit gezien heb. Nu alleen nog een marquee houder erop en dan is hij perfect!

Dat zou inderdaad wel mooi zijn, ja. Ik zal eens even snel een verzoekje zetten in Buy, Sell & Trade :-)

Ik ben momenteel bezig met het refurben van mijn Blast City.

Spuitwerk is allemaal klaar, maar heb even een vraag: Ik heb de speakerroostertjes (links en rechts van de monitor) er ook uitgehaald. Ze waren wat verbogen en beschadigd, en ik vond ze er niet netjes in zitten.

Kan iemand met een Blast eens een close-up foto van één van zijn roostertjes hier posten? Wil even weten hoe het eruit hoort te zien :-) Kan ik daarna lekker met een lijmpistool aan de gang (want ALLEMACHTIG, die dingen zaten goed vastgelijmd! :-))

Dank..!

Hier wat foto's. Zit niet veel diepte in door de flits maar toch.

*edit: images verwijderd.

Holy shit :)
Ik ben eigenlijk tegen het overspuiten van cabs, maar door jouw Astro ga ik mijn mening toch maar herzien.
Super netjes man!

Dank je wel, Henk!

@joeks: Thanks..!! Mijn Blast ziet er straks ook ongeveer zo als de Astro uit. Het compleet ontmantelen en opnieuw in orde maken van zo'n cab is wel echt ontzettend leuk om te doen. Hij wordt als het ware 'opnieuw geboren' ;-)

Wilde de Blast eigenlijk niet spuiten, maar naast de Astro kwam 'ie een beetje slecht 'uit de verf'..!

Even een kort update. De NAC en Blast staan gebroederlijk naast elkaar, en over een paar dagen staat ook de Afterburner cab er naast.. eerst helemaal uit elkaar, en naar zolder ermee! *zweet, zweet*

dsc05282fi.jpg

dsc05283d.jpg

dsc05284c.jpg

grote garage+geisoleerde schuur ftw :D

Toch als ik heel eerlijk ben lijkt dit me echt veel fijner, ook al moet je het naar boven sjouwen. Staat wel lekker IN je huis ipv 'buiten' in een loods/schuur/garage

jiggymf":y23enwut said:
Toch als ik heel eerlijk ben lijkt dit me echt veel fijner, ook al moet je het naar boven sjouwen. Staat wel lekker IN je huis ipv 'buiten' in een loods/schuur/garage

+1

:D

Ligt er aan, als je genoeg kan missen om je schuur fulltime op temperatuur te houden is je groundlevel arcade ook wel te gek. Maaruh, pics? :)

Back