A
Anonymous
Guest
Cageman":2p5qp7c1 said:Thanks, Henk! Oh, kleine correctie: Het is een dedicated Afterburner, alleen met de mogelijkheid er een racer van te makenIk hecht heel veel belang aan het origineel houden van die cab, ook al swap ik dan wat onderdelen; hij moet altijd weer terug kunnen naar origineel.
En ja, qua formaat is zo'n dedicated cab echt niet spannend. 80 breed, 170 lang, en lager dan een Blast (zonder topper dan)![]()
Dacht al dat je een comment terug zou geven.