What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cageman's Gameroom

ne0":1pm8psra said:
Ligt er aan, als je genoeg kan missen om je schuur fulltime op temperatuur te houden is je groundlevel arcade ook wel te gek. Maaruh, pics? :)

pics? Hij ligt in tientallen stukjes ;-) Maar wil daar best een foto van maken, hoor ;-) hahaha!

Oh ik bedoelde meer van het hele stel naast elkaar op zolder, dacht dat ie al in elkaar zat. Never mind, carryon ;)

Afterburner staat weer in elkaar:
dscf0649b.jpg

En gebroederlijk naast elkaar. Zal deze week nog wel even een action shot nemen:
dscf0650w.jpg

Voor wie zich afvraagt waarom er pedalen in de cab gemonteerd zitten: Ik heb deze cab een tijdje geleden geconverteerd naar Outrun2. Het dashboard daarvan is nu in onderhoud, dus heb het Afterburner CP + game weer in de cab gezet :-)

Minty candy's en die ABC blijft vet. Nu nog een glamourshot. :)

Prachtig man. :D

Maarre, eigenlijk komt hij niet zo goed uit de verf, met die Blast er naast. Dan kun je die Blast beter weg doen .... 😉 :lol:

ckong":3cly5y15 said:
Prachtig man. :D

Maarre, eigenlijk komt hij niet zo goed uit de verf, met die Blast er naast. Dan kun je die Blast beter weg doen .... 😉 :lol:

:lol:

Net een extra versterker van AndyGeezer binnengekregen voor de Afterburner Climax. bedrading lag al in de cab, dus wilde graag een versterker die daar zó in kon. Na wat onderzoek zijn er van die versterkers ook types met een ingebouwde subwoofer amp. Dat is 'm geworden :-) Ik heb bij het weer in elkaar zetten van de Afterburner namelijk ook speakers in de zitting gezet, en een subwoofer onder de stoel (allemaal standaard Sega).

WAT EEN VETTE SOUND komt er nu op je af man. Afterburner kan in 4-kanaals geluid worden gezet, subwoofer wordt afgehandeld door de Amp. Woohooo!
dscf0651v.jpg

Voorste versterker is origineel, de achterste is nieuw. Moest voor de sub toch nog wat rommelen met de bedrading; e.e.a. is nu tijdelijk, in afwachting van de juiste looms om het weer helemaal 100% te maken.

Dus if i understand correctly heb je 2 speakers bij geplaatst, hiervoor een extra amp gehaald en hebt nu dus heel fancy sound door 2 stoelspeakers en een woofert?

jiggymf":1oud8cij said:
Dus if i understand correctly heb je 2 speakers bij geplaatst, hiervoor een extra amp gehaald en hebt nu dus heel fancy sound door 2 stoelspeakers en een woofert?

Ja :-) Ik heb al een hele tijd een set gullwing speakers voor in de standaard sega racestoelen (zelfde stoel als op de scudrace ;-)) en een subwoofer voor onder de zitting liggen. Nu dus 4.1 kanaals geluid: 2 speakers voor, 2 achter, 1 woofert.

Psykick":1oud8cij said:
Übergeil Arjan, heerlijk zoals het hoort. Geniet ervan buddy!

Thanks, Hasan! Dat gaat wel lukken. Vandaag waren vrouw en kinderen niet thuis, en ik had een middagje vrij. Lekker vliegtuigjes afknallen met het volume op 8. De buren zullen gedacht hebben dat er een oorlog uitbrak, denk ik :mrgreen:

Glamour shots :-)

Daytime:
dsc05310i.jpg

Nighttime:
dsc08786g.jpg

Van links naar rechts: Afterburner Climax, Shienryu op ST-V, Salamander 2 op Konami GX.

Erg gaaf Arjan! Vindt dit een top lineup, 2 Sega candy's en een dedicated racer. Het feit dat zo'n race cab 1.65m lang is biedt voor mij in de toekomst ook mogelijkheden. :D

goatboy":1cuhvava said:
Erg gaaf Arjan! Vindt dit een top lineup, 2 Sega candy's en een dedicated racer. Het feit dat zo'n race cab 1.65m lang is biedt voor mij in de toekomst ook mogelijkheden. :D

Thanks, Henk! Oh, kleine correctie: Het is een dedicated Afterburner, alleen met de mogelijkheid er een racer van te maken :-) Ik hecht heel veel belang aan het origineel houden van die cab, ook al swap ik dan wat onderdelen; hij moet altijd weer terug kunnen naar origineel.

En ja, qua formaat is zo'n dedicated cab echt niet spannend. 80 breed, 170 lang, en lager dan een Blast (zonder topper dan) :-)

Back