ShmupOtaku
Credit Feeder
Dus als het een 50Hz model is kun je er niet op gamen? Mijn ouders hebben er nog eentje staan, een MX5500. Die wil ik wel gaan gebruiken voor mijn SNES of Gamecube.
Thanks - sounds easy enoughsjorspion":1aqhq3g1 said:Kan, maar het zijn 2 pinnetjes. Dus ik had nog een kleinn molex connectortje die erop paste, daar dan draadjes en een knopje erop.
Verstuurd vanaf mijn HTC Desire X met Tapatalk
ShmupOtaku":172cldhx said:Dus als het een 50Hz model is kun je er niet op gamen? Mijn ouders hebben er nog eentje staan, een MX5500. Die wil ik wel gaan gebruiken voor mijn SNES of Gamecube.
ShmupOtaku":yr0r8g4b said:Heb nu de MX 5500 staan waar een Beolink 1000 bij zit. Snes aangesloten via scart. Maar hoe krijg ik nu beeld? 1 staat op V Tape en 2 op Decoder. Moet ik dit veranderen?
ShmupOtaku":2hknqk9a said:Wat dachten jullie van een Beovision 1? soortgelijk aan de MX modellen?
VHS":24fr5849 said:Onlangs heb ik een LX6000 overgenomen, deze is vergelijkbaar als de MX7000. Echter is deze horizontaal gebouwd wat ik persoonlijk fijner vind opdat het geluid nog beter tot zijn recht komt (grotere speakers en aan de zijkanten.
ShmupOtaku":3ge8uz16 said:Heb er nu 2 staan, erg mooi, maar kan ik er wat aan doen dat ze nu beide op 1 ab werken?.... vervelend met geluid harder zetten![]()
LeGionellz":3tmj5tif said:De beeldkwaliteit ziet er top uit !
Wellicht een goed alternatief voor de pvm/bvm.
Mijn consoles zijn allemaal ntsc en ik zie toestellen met alleen 50hz, maar ook met 50hz/60hz (op de sticker aan de achterkant). Ik neem aan dat de 50hz/60hz versie zonder problemen ntsc consoles ondersteunt ?