What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

B&O Beovision MX4000 CRT

sinds vandaag een MX8000 aangeschaft, mooi apparaat.

alleen even een vraagje: voorkant tussen de sierlijst bovenaan en de glasplaat zit een ruimte, is dit normaal?

14748973470_ac173c66fb.jpg
 
Ratson":3be1dbnx said:
Thanks, maar het was al gelukt, moest beiden op decoder zetten. He 2 mx4002 toestellen en kwam er zojuist achter dat de ene alleen 50Hz ondersteund. Staat ook op de sticker achterop alleen 50Hz, op de andere staat 50-60Hz.
Misschien iets voor toekomstige bezitters om in de gaten te houden. Mijn pce doet het alleen op de ene met 60Hz.

Morgen een MX4000 ophalen (40 euro!) :mrgreen: - ga ik even checken op de achterkant!
 
waiwainl":2ypp2v63 said:
Ratson":2ypp2v63 said:
Thanks, maar het was al gelukt, moest beiden op decoder zetten. He 2 mx4002 toestellen en kwam er zojuist achter dat de ene alleen 50Hz ondersteund. Staat ook op de sticker achterop alleen 50Hz, op de andere staat 50-60Hz.
Misschien iets voor toekomstige bezitters om in de gaten te houden. Mijn pce doet het alleen op de ene met 60Hz.

Morgen een MX4000 ophalen (40 euro!) :mrgreen: - ga ik even checken op de achterkant!

Is dat met afstandsbediening?
Zo ja en het is die ab zonder display, dan kun je toch in het service menu komen:
Menu-101-play
Dit moet je wel redelijk snel doen anders werkt het niet.
 
Heb hem nu, staat 50hz op.
Het is met display ab, maar kom niet in het service menu - toch te trage vingers?
 
Het kan ook menu 0 0 go zijn.
Als je revisie 2.0 of lager hebt kan je alleen in het service menu via een switch die je kan inbouwen in je tv.
 
R2-2D":3apc9tli said:
Het kan ook menu 0 0 go zijn.
Als je revisie 2.0 of lager hebt kan je alleen in het service menu via een switch die je kan inbouwen in je tv.

Hm, hij is wel uit 1989 zie ik - ik zal menu 0 0 go ook proberen. menu 1 1 werkt niet.
 
er zijn zoveel modellen in de omloop :)

bij de MX 4002 moet je opletten of er 1 of 2 scart connectors opzitten.
met 1 scart connector heb je of alleen PAL of je hebt het model waar je wel NTSC op hebt zitten, als je er 1 hebt waar 2 scart connectors op hebt zitten, dan zit je dus goed..

ik heb zelf een MX 3500 die het sinds kort begeven heeft, komt niet meer uit standby, dus heb tijdelijk m'n pvm crt maar weer in gebruik ;)
 
Heb bij mijn MX7000 ook lopen kutten met dat service menu.
Achterkant eraf gehaald. Jumpertjes opgezocht..en een kleine knopje erop gezet. Die bovenop aan achterkant nu op de tv zit.
 
Kan, maar het zijn 2 pinnetjes. Dus ik had nog een kleinn molex connectortje die erop paste, daar dan draadjes en een knopje erop.

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire X met Tapatalk
 
Back
Top