Ratson":3be1dbnx said:Thanks, maar het was al gelukt, moest beiden op decoder zetten. He 2 mx4002 toestellen en kwam er zojuist achter dat de ene alleen 50Hz ondersteund. Staat ook op de sticker achterop alleen 50Hz, op de andere staat 50-60Hz.
Misschien iets voor toekomstige bezitters om in de gaten te houden. Mijn pce doet het alleen op de ene met 60Hz.
waiwainl":2ypp2v63 said:Ratson":2ypp2v63 said:Thanks, maar het was al gelukt, moest beiden op decoder zetten. He 2 mx4002 toestellen en kwam er zojuist achter dat de ene alleen 50Hz ondersteund. Staat ook op de sticker achterop alleen 50Hz, op de andere staat 50-60Hz.
Misschien iets voor toekomstige bezitters om in de gaten te houden. Mijn pce doet het alleen op de ene met 60Hz.
Morgen een MX4000 ophalen (40 euro!) :mrgreen: - ga ik even checken op de achterkant!
Ratson":2h035pks said:Menu 1 0 1 go to, als het goed is.
R2-2D":3apc9tli said:Het kan ook menu 0 0 go zijn.
Als je revisie 2.0 of lager hebt kan je alleen in het service menu via een switch die je kan inbouwen in je tv.
Milspex":ko9s9chq said:Ik heb 2 mx7000 modellen en maar 1 afstandsbediening die zojuist kapot is gegaan ...