What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

B&O Beovision MX4000 CRT

Ritsel een universele AB? Of gaat dat niet? Meeste modern ABs kunnen zelfs als universele dienen.
 
2 splinternieuwe universele geprobeerd en 1 oude, geen succes.
Het beste wat ik kreeg was kanaal/volume omhoog/omlaag.
Helaas moet ik naar het av kanaal kunnen. Dit ging niet met de door mij geteste ab's.
 
Nope, zit alleen een knop voor aan uit. En een voor kanaal omhoog. Niet eens voor kanaal omlaag of volume
 
Aha wel onhandig van b&o
En de logitech harmony is dat
Of je leent een b&o afstb zet hem op av
En geef hem weer terug
 
En het AV kanaal kun je ook niet bereiken door op kanaal 1 een kanaaltje terug te schakelen?
 
Je moet sowieso de instellingen checken via t menu. Ik moest mijne aanpassen om rgb te kunnen gebruiken

Ik heb 1 ab, waarmee we dat wel een x kunnen doen als t nodig is. Spijk / Dordt is vlakbij
 
Upc ab heb ik ook geprobeerd. Werkt niet.
Met een andere qb kon ik wel menu in maar niet op ok om keuze te maken.
Ab lenen zou kunnen maar ben bang als ie weer uitgaat dat ie weer op kanaal 1 staat.
 
Als ik het zo lees os het mischien tog wel handig
Om zo,n orginele afstanbediening te kopen
Als je dat kan kopen
 
Ben al op zoek kqar vind de bedragen nogal hoog. De tv's waren gratis en in de buurt.
Bedankt allemaal voor het meedenken.
 
Gewoon een learnable remote kopen en opsturen aan iemand die deze learnable ab mbv een originele Beovision programmeert.
Op ebay was er een Duits bedrijf die clones verkocht (kan ik nu niet meer vinden)
1 x op AV zetten helpt niet want hij springt idd terug naar zender 1.
 
Heb een beolink 1000 ab op de kop getikt. Krijg hem alleen niet op AV gezet. Hoor wel geluid van de PCengine maar voor de rest sneeuw. Heb wel gezien dat de av in het menu aangezet kan worden.
Iemand enig idee wat waarop moet staan zodat ik kan gamen eindelijk?
 
Thanks, maar het was al gelukt, moest beiden op decoder zetten. He 2 mx4002 toestellen en kwam er zojuist achter dat de ene alleen 50Hz ondersteund. Staat ook op de sticker achterop alleen 50Hz, op de andere staat 50-60Hz.
Misschien iets voor toekomstige bezitters om in de gaten te houden. Mijn pce doet het alleen op de ene met 60Hz.
 
Ratson":1j7lad4k said:
Als iemand mij 50Hz only mx4000 wilt hebben, is hij gratis af te halen ZONDER afstandsbediening.
Thanks vor de tip. What were they thinking? 50hz only, pfffff.
 
Back
Top