What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

B&O Beovision MX4000 CRT

Ik denk dat je deze moet hebben als het je om size / breedte van het beeld gaat zodat ie mooi vult..

Ham 22 = Horizontal amplification (breedte horizontaal) <-->
Vam 56 = Vertical amplification (hoogte verticaal) /\ | \/
Vsh 48 = Vertical shift? (plek v/h beeld, verticaal) |---|
Hph 39 = Horizontal phase? (plek v/h beeld, horizontaal) =

Ben niet zeker of deze:
Vsc 52 = Vertical shift? (plek van het beeld, verticaal?)

Kleurtjes en dergelijke moet je niet aankomen. Freq. dingen ook niet, als je beeld wegvalt dan houd het op.. :)

edit: VLI zat Vertical Linearity zijn (ook niet aankomen..)
 
Asure":2g9wl0v1 said:
Ik denk dat je deze moet hebben als het je om size / breedte van het beeld gaat zodat ie mooi vult..

Ham 22 = Horizontal amplification (breedte horizontaal) <-->
Vam 56 = Vertical amplification (hoogte verticaal) /\ | \/
Vsh 48 = Vertical shift? (plek v/h beeld, verticaal) |---|
Hph 39 = Horizontal phase? (plek v/h beeld, horizontaal) =

Ben niet zeker of deze:
Vsc 52 = Vertical shift? (plek van het beeld, verticaal?)

Kleurtjes en dergelijke moet je niet aankomen. Freq. dingen ook niet, als je beeld wegvalt dan houd het op.. :)

edit: VLI zat Vertical Linearity zijn (ook niet aankomen..)

Thnxs :!: :mrgreen:
 
Ik heb er vandaag ook eentje op de kop getikt, € 30 met originele AB. Niet gek. Sinds ik een paar weken geleden een Sony PVM (14N2E) monitor er bij heb gekregen, ben ik weer helemaal into retro console gamen en de MX4000 is een geweldige aanvulling voor het old-fashion gameplezier. :D

Binnenkort komt er ook nog een PVM 20" bij (en een Extron Super Emotia downscaler voor 480p > 240p conversie), het is echt genieten momenteel. CRT kicks ass with LCD!! :D :D :D
 
Rdr
Gdr
Rcu … Cutoff
Gcu .. cutoff
BRI Brightness
COL Color
HFq Horizontal frequentie
Hph Horizontal Phase?
Ham Horizontal Amplitude
Vam Vertical Amplitude
Vsc Vertical Scroll?
Vsh Vertical Shift?
Vli Vertical Linearity
Ewc East west Corner
Ewp East West Position
Ewt East West Tilt

Dit is wat ik zover heb kunnen achterhalen/googlen ;)
 
Is goed Patrick, ik had zaterdag inderdaad interesse in die van jou, maar ik heb er zondag eentje gevonden met originele AB. Dus verkoop die van jou rustig aan André. :D Ik wil er nog wel een keer eentje bij hebben, ze komen gelukkig regelmatig voorbij op MP, gewoon afwachten totdat er eentje bij mij in de buurt opduikt. Degene die ik nu heb gekocht komt uit het zuiden van het land maar via via zal deze uiteindelijk bij mij belanden. :D :D :D
 
Ik kan een MX7000 met afstandsbediening scoren voor 50 vanavond, doen of niet? Ik heb nog een goede crt nodig voor mijn retro games :P (Of is de mx7000 niet heel goed)
 
Doen! (Ik heb hem ook:))

Oh en vergeet je vorkheftruck niet, dat ding is loodzwaar.

ChapDDR":w2bjdrhx said:
Ik kan een MX7000 met afstandsbediening scoren voor 50 vanavond, doen of niet? Ik heb nog een goede crt nodig voor mijn retro games :P (Of is de mx7000 niet heel goed)
 
Die gedachte had ik ook al. Even kijken nog of ik hem als backup wil houden. Waarschijnlijk niet.
Maar dan bied ik hem wel te ruil aan op het forum :)
 
Iemand enig idee welke universele afstandsbediening werkt met de 4002 serie? Of iemand een ab over voor een normale prijs.
Wil geen 70 euri op mp neertellen :(
 
Back
Top