almighty":12xjjnim said:Nog niet gespeeld maar dit lijkt me echt een brute shmup 8)
Nooit geweten dat cave zulke goede games heeft uitgebracht![]()
Die eindbazen zijn geweldig!!
Nu nog ff geduld...zucht...
Metal Slut":zayo9ou5 said:Weer veel vette aanwinsten Mark, die box met die Shmup ziet er ook cool uit.. game ken ik ook niet, ennuh die Metroid Prime Pinball is wel de moeite waard? Er zwerft hier in huis ook ergens een DS rond.. vandaar.. met een rumble-pack erbij of niet?
legztec":7qtkmxji said:Je gaat me toch niet vertellen dat je nooit gehoord heb van:
Dodonpachi
Dangun feveron
Esprade
Guwange
Progear
Espgaluda
Ibara
en zo zijn er nog een aantal.
Cave heeft bijna alleen maar goede shmups. Zeker de moeite waard om ze eens te checken!
Ja dat werkt wel redelijk.Metal Slut":33dtxkoi said:Hmm, zal hem eens van de week ofzo gaan halen, en die rumble-pack werkt dat nog een beetje op de DS?
Zijn wel aardig wat ik tot nu toe gezien heb maar is niet echt mijn stijl.ZiEk":3lwgh742 said:Batsugun en VASARA zijn ook coole shmups trouwens
CAVE games gaan niet om stijl, maar om gameplay en die van Espgaluda is de shit.almighty":1lyycihh said:Espgaluda laat ik denk ook links liggen gezien de stijl van de game.
Mischien dat de gameplay goed is maar wat ik van de game gezien heb zal ik zeker meer genieten van Mushihime sama en Dodonpachi.Ken":1mfce87e said:CAVE games gaan niet om stijl, maar om gameplay en die van Espgaluda is de shit.almighty":1mfce87e said:Espgaluda laat ik denk ook links liggen gezien de stijl van de game.
DreamerNL":ht4s9oup said:Nice stuff!
Heb je daioujou al gespeeld? Game is mad moeilijk, ma wel vet.
DreamerNL":4telndww said:enjoy, de game is een klassieker 8)