What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's retro Heaven

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
update(05-03-2008) dus maar wat nieuwe fotos geplaatst.
51477123sn6.jpg

40828480eh7.jpg

63446232qb6.jpg

45284474tj7.jpg

94160018ro0.jpg

40984903jj1.jpg

30912159up7.jpg

fotos0007yi0.jpg

fotos0017rv6.jpg

fotos0016aq9.jpg

fotos0015wk9.jpg

fotos0014gm5.jpg

fotos0013zt2.jpg

fotos0019ma6.jpg

Killer Instinct Collectie original pcb board's 8)
fotos0022ww5.jpg

ki2pcbboardrunningod8.jpg

 
Ziet er allemaal cool uit ;)
Misschien een idee: maar waarom niet van die 2 kasten in de onderste foto van de bovenste de bodemplaat weglaten en dus er los opzetten. Dan heb je aan de bovenkant net iets meer plaats om wat dingen erop te zetten.
Dan is het midden ook niet zo dik, oogt wat lomp imo ;)
 
thx Baki, ben er ook erg blij mee met deze opstelling :D
Dat idee waar je het over had wou ik in eerste instantie ook doen, maar dan moet ik hem erop vastlijmen want anders staan die middenstukken scheef.Mischien dat ik het nog eens waag maar ik kijk het nog even aan 😉
Het lijkt iets lomp maar als je het in het echt bekijkt valt het nog best wel mee.
 
damnnnnnnnnnnn echt nice dude.

Vind die consoles op een rijtje toch wel het meeste opvallen ziet er echt nice uit.
 
Ja die consoles staan er keurig bij op deze manier en het is allemaal erg makkelijk aan te sluiten op deze manier 😉
Helaas geen plek voor meer... :roll:
 
Leuk gedaan. Ik zou echter alleen consoles neerzetten waarvan je zeker weet dat je ze af en toe aanzet.

Wat maar weer eens duidelijk wordt is hoe characters en figurines een kamer echt tot een gameroom weten om te toveren. Je bent aardig bezig geweest de afgelopen maanden Almighty, mag het je maar wederom inspireren om meer coole stuff te kopen.
 
Ken":th4e28yv said:
Leuk gedaan. Ik zou echter alleen consoles neerzetten waarvan je zeker weet dat je ze af en toe aanzet.

Wat maar weer eens duidelijk wordt is hoe characters en figurines een kamer echt tot een gameroom weten om te toveren. Je bent aardig bezig geweest de afgelopen maanden Almighty, mag het je maar wederom inspireren om meer coole stuff te kopen.

Laat ik ik het zo zeggen dat rookaanslag en stof geen kans krijgen 😉
En moet ook zeker toegeven dat leden hier me echt over de streep hebben getrokken betreft figures en characters.Op deze manier komt de boel echt tot leven :)
Ook heeft Nozomi me veel inspiratie/motivatie gegeven en ben jullie daar alle dankbaar voor :D
 
Ken":1cy1dehp said:
Wat maar weer eens duidelijk wordt is hoe characters en figurines een kamer echt tot een gameroom weten om te toveren..

posters zal het ook meer gameroom achtigg laten worden, zag al dat je een KI poster zogt, ik moet ook wat aan posters doen, ze zitten in kokers te chillen.
 
Wat maar weer eens duidelijk wordt is hoe characters en figurines een kamer echt tot een gameroom weten om te toveren..

Vanmiddag deze maar even gekocht, je heb er trouwens veel figuren van 8) (meer zal ik er ook niet kopen)
chunlienmaisnksn0.jpg
 
Die Capcom vs SNK 2 figures sucken inderdaad wel een beetje. Ik heb Kyo en Iori en ze blijven in het doosje die dan wel weer redelijke decoratie zijn als je ze op hun zij zet. Haal ze er niet uit almighty, zonde van je andere figures.
 
Ken":m1n5upo3 said:
Die Capcom vs SNK 2 figures sucken inderdaad wel een beetje. Ik heb Kyo en Iori en ze blijven in het doosje die dan wel weer redelijke decoratie zijn als je ze op hun zij zet. Haal ze er niet uit almighty, zonde van je andere figures.
Daar was ik ook achter gekomen, die trutten blijven geeneens staan en vallen me idd wat tegen.:evil:
Het materiaal van Chun Li's rokje meurt ook als de tering, een soort zacht plastic.Als ze ongesteld zou zijn zou ik het haast geloven.
 
trutten...hahahah. Ik heb zelf een pre-order staan voor wat figuren ;) nu moet je nog wat vette posters inlijsten en ophangen! Zie mn nieuwe topic voor wat ZEER vette snk posters 8) 8)
 
Zo dit zijn voorlopig weer even de laaste aankopen 😉

G Darius ps1
gdariusps1bc8.jpg

the Last Blade ps1
thelastbladeps1pn4.jpg

PowerStone 2 DC
powerstone2dczr6.jpg

en tekken 2 ps1 om de serrie compleet te maken.
 
Back
Top