What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's retro Heaven

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Laatste aanwinsten betreft de shmup collectie:


Espgaluda(deze ontbrak nog aan m'n cave collectie 8) ):
PA.04741.014.jpg
Gradius III IV:
gradius34frontkp3.jpg

Salamander deluxe pack:
salamandersaturnna6.jpg


En nog voor een paar dollar een Metroid II poster:
img0620sv7.jpg


Gears of War box set :
_gowbox1_800_328.jpg


Had dit keer geen zin om fotos te maken :P
 
Weet niet of ik hier een goede koop heb gedaan maar de hele set compleet.(nieuw, zit nog om eentje een seal) voor 30 dollar.
img0835gz6.jpg
 
Was laatst in de aanbieding bij Play Asia en vind haar er best wel nice uitzien dus maar besteld.Het detail is zeer goed en de kleuren zijn ook erg fris.

''Aya''

Sculpted by Shunji Hagii
Official Extra! Story Image figure
Size: approximatly 290mm

img0938gy2.jpg

img0941cw0.jpg


Best leuk die ''weekly special'' en maak daar best gretig gebruik van.
 
pooyan":2vfqiegh said:
Wat vind je vriendin ervan? 😉
Die vindt het geweldig en staat zelfs ook met volle verbazing te kijken hoe mooi bepaalde figures zijn uitgewerkt.(ik kijk haar aan en...haha :lol: )

En daar komt ook bij dat figures,toys,posters etc. een hoop sfeer geven in een gameroom.
 
Coole chick, ik heb dezelfde alleen dan onder het bloed, pics van mijn crib komen nog jongens,maar echt te druk....
 
Zo m'n laatse aankopen voor de dc en eigenlijk staat alleen Border Down nog op m'n lijstje.

Zero Gunner 2 (sealed):
zerogunner2sw9.jpg

zerogunnerbackhe5.jpg

Psyvariar 2:
dcpsyvariards1.jpg


edit:

Als je maar geduld heb worden ze vanzelf wel goedkoper.(weekly special)

Excellent Model CAPCOMANIAX Street Fighter Zero III 1/8 Scale Pre-Painted PVC Figure: Rainbow Mika
pa.127887.6.jpg
Official Street Fighter Zero III Figure
Height: approx. 22cm
 
hehe cool die capcomaniax figures, alleen jammer dat ze niet op 1/6 zijn... mja ik heb bij lange na niet zoveel figures als jij almighty, heb de laatste tijd niet veel meer gekocht. Ik zal in de nabije toekomst wel wat foto's schieten.
 
Ken":2631zvx0 said:
Heb je nou al die Master Chief statue gekocht Almighty?
nope en zit er voorlopig ook nog niet in.
Er komen nog wat figuren uit die hoger op m'n lijstje staan en zit ook nog in een dilemma voor een japanse 360.(i.v.m death smiles etc.)
En die master chief kost toch gauw 75/100 euro.
 
Alright. Die Master Chief met bubble shield is er nog maar een van, vandaar dat ik het zei voordat ie helemaal is uitverkocht...
 
almighty":1lwndw0h said:
Zo m'n laatse aankopen voor de dc en eigenlijk staat alleen Border Down nog op m'n lijstje.

Zero Gunner 2 (sealed):
zerogunner2sw9.jpg

zerogunnerbackhe5.jpg

Psyvariar 2:
dcpsyvariards1.jpg


edit:

Als je maar geduld heb worden ze vanzelf wel goedkoper.(weekly special)

Excellent Model CAPCOMANIAX Street Fighter Zero III 1/8 Scale Pre-Painted PVC Figure: Rainbow Mika
pa.127887.6.jpg
Official Street Fighter Zero III Figure
Height: approx. 22cm

Zero Gunner 2 is een van mijn favo DC/Naomi shmups all-time!!

Hele toffe game.
 
Nu de Dreamcast collectie met shmups aardig opschiet en er weinig uitdaging meer is ga ik maar eens beginnen met de Saturn.
Had er al wel wat maar er zijn er zoveel uitgekomen voor de Saturn dat ik me nu maar daar op ga richten.(dus ik hoef me niet te vervelen)

Zojuist aangeschaft:

Strikers 1945:
sss1945jy8.jpg

Darius Gaiden:
ssdariusgobiuz2.jpg

Sexy Parodius.(had een andere versie):
ssparosexyfj4.jpg
 
Zijn die shooters voor de Saturn nou ook vertical zetten in een cab? Ga je trouwens je Saturn ook in je cab bouwen? Zou ook wel leuk zijn denk ik. Succes met je hunt voor alle shmups ;)
 
Psykick":3kd7l8jk said:
Zijn die shooters voor de Saturn nou ook vertical zetten in een cab? Ga je trouwens je Saturn ook in je cab bouwen? Zou ook wel leuk zijn denk ik. Succes met je hunt voor alle shmups ;)
Saturn knal ik niet op m'n cab.Ik hou het bij de PS2/DC.
Ga ook lang niet alle shmups verzamelen want zijn ook een hoop slechte games uitgekomen.
Volgende game wordt zeker Sengoku Blade en hoop dat ik nog ergens de figure kan scoren.(dus gelukt)
Zelf vind ik dit 1 van de betere Saturn games.

Dacht dat hij was uitverkocht op play-asia maar waarschijnlijk nieuwe stock 8) , meteen dus besteld!
pa.89734.4.jpg
pa.89734.1.jpg
pa.89734.3.jpg
Game komt later wel want die is nog wel redelijk makkelijk te scoren.
 
Back
Top