A
Anonymous
Guest
Gelukkig R-Type binnen gekregen want dat vind ik de mooiste uit de serie.
1 min en klaar is kees.
1 min en klaar is kees.
almighty":3g0pepkj said:Gelukkig R-Type binnen gekregen want dat vind ik de mooiste uit de serie.
1 min en klaar is kees.
![]()
Baki":70b15ayc said:Als het goed is krijg ik morgen een 'container' van alle 12 ships. Als het ik dus goed doe is dat 12 minuten bouw plezier![]()
Baki":2pyyhnfm said:Als het goed is krijg ik morgen een 'container' van alle 12 ships. Als het ik dus goed doe is dat 12 minuten bouw plezier![]()
Ja soms moet je echt snel bij zijn.ZiEk":3vo60jfx said:jah man play asia gaat echt te snel, tegenwoordig hebben ze het artikel nog niet eens binnen en is het al uitverkocht.
Baki":j0hfii2w said:Mijn favo is toch wel de Silver Hawk van Darius. En daar heb ik nu 3 verschillende kleuren vanVoor de rest heb ik uiteraard alles dubbel en zitten er dan ook van alle vijf ships 2 kleuren in de doos + 2 extra. 1 Daarvan was bij mij een gele Silver Hawk, waar ik super blij mee ben. Ik hoop voor jou Almighty dat er snel een re-run op de dingen komt! Maar ik weet toevallig dat Foregames ook ships heeft maar dan in eggs, neem aan dat dat dezelfde zijn? Want die van mij zaten in doosjes in een overdoos. Bel en check zou ik zeggen
![]()
''Hey'' niet geschoten is altijd mis he :roll:Baki":23trx84k said:Nou ze hebben een andere kleur dus ik vind ze niet dubbel![]()
Ken":33ox3tes said:almighty":33ox3tes said:En waarom geen pal?
You don't even want to go there...
Baki":1n97zau4 said:Ken":1n97zau4 said:almighty":1n97zau4 said:En waarom geen pal?
You don't even want to go there...
Had jij geen pal Wii? Hmm en volgens mij hebbie ook een pal 360![]()