A
Anonymous
Guest
Ben benieuwd 
almighty":285u0cra said:Niet bijzonder maar voor een KI fan zeker niet onmisbaar(KI marquee)
Plexiglas ervoor en een klein TL'tje erachter![]()
![]()
Als het klaar is volgen er nog wel wat foto's.
Bij R.Klok Gameholic.(ebay)Gameholic":2j3ay0qn said:Nice almighty.. waar heb je die JPN MD vandaan als ik vragen mag?
Same here.(wel een MD1 PAL)Gameholic":336jmnmo said:Ik dacht idd al Rklok ja.
Voor hoeveel gaat zo'n minte JPN MD? Ik heb hier nog wel een gloedje nieuwe PAL MD2 boxed en al, maar stiekem wil ik er ook nog wel een Japanse mint bij.
almighty":31h69l38 said:Niet bijzonder maar voor een KI fan zeker niet onmisbaar(KI marquee)
Plexiglas ervoor en een klein TL'tje erachter![]()
![]()
Als het klaar is volgen er nog wel wat foto's.