What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Weer een oude klassieker gescoord en jammer genoeg nooit op console verschenen.

pcb/jamma:
asterixdm4.jpg

Hier even de pics van m'n boxed mvs games.
Ook nog een boxed brand new DC pad.
boxedmvsgameshd3.jpg

boxednieuwdcpadjn3.jpg

Ik schrok al, ik dacht dat het AES titels waren. Ware het niet dat BS niet buiten Japan is verschenen.

Ik wil zelf zo enorm graag RB2 op de AES.

R-Type":34udnjhh said:
Ik schrok al, ik dacht dat het AES titels waren. Ware het niet dat BS niet buiten Japan is verschenen.

Ik wil zelf zo enorm graag RB2 op de AES.

Daar zal ook wel een ander prijskaartje aan hangen, de game is trouwens best bruut 8)

Weer een nieuwe pcb, vroeger veel gespeeld op m'n commodore 64.
cabalgamenv7.jpg

Vandaag weer 2 nieuwe pcb's erbij 😉
Schiet lekker op nu met m'n collectie 8)

Silent Dragon:
vsilentdragon1mj7.png
xsilentdragon2di3.png

wsilentdragon3ea9.png

En Golden Axe:
vgoldenaxe1hc6.png
zgoldenaxe2fl8.png

ygoldenaxe3dd8.png
goldenaxe4cz3.jpg

wow dat gaat wel goed met je arcade beat'm up gamez, golden axe is sick.
nu nog captain commando is ook wel 1 van mijn favorieten.

GUARDIAN HEROES schijnt ook wel goed te zijn, zelf nooit gespeeld.

Heb nog wel verschillende op m'n verlanglijst staan;

Alteread Beast
The Punisher (vrij duur helaas)
Golden axe 2
Double Dragon 2
Simpsons
Turtles in Time

En nog wel wat titels...
Eigenlijk zijn er nog best behoorlijk wat gave titels te verkrijgen op pcb en daar ben ik best erg blij mee, toch wel 1 van m'n beste aankopen ooit een Arcade kast! :D

Had al een bod op z'n pcb uitgebracht maar hij doet hem alleen met kast weg.Trouwens heb helemaal geen plek voor dat ding, laat staan dat ik hem naar boven moet tillen.(wat nooit gaat lukken met die afmetingen)

jah ruimte is bij mij ook hert probleem, jammer ik dacht dat ie hem voor 300 of zow al wegdoet.

Hij heeft te koop gestaan voor 300 euro en je kreeg nog korting als je hem op een bepaalde datum zou afhalen.(25 euro)

hehehhe he dat had ik ook gezien een keer, 25 is ook niet echt een party dat zou het ophalen al kunnen kosten. Die sticks en knoppen layout is ook niet het beste wat ik gezien heb, echt een zooitje.

Maar het blijft een simpsons kast.

Zojuist gewonnen 😉

Metal Slug mvs compleet :D
metalslugmvscompleetht6.jpg

nu de andere delen nog 😉

Vandaag m'n nieuwe sticks+buttons binnengekregen en maar meteen aan de slag gegaan 😉
sanwakitgreenbigdm9.jpg

Oud:
oudepanelrx2.jpg

Nieuw:
arcadepanelnieuwpg8.jpg

Veel beter als zeg ik het zelf :P

amerikaanse knoppen en japanse sticks ?

teminste die knoppen lijken op happ competition

en die sticks lijken wel op sanwas.

(maar ik kan ook fout zitten)

ziet er cool uit alsnog en zeker een verbetering.

Sticks zijn van sanwas en knoppen geen idee.
Zat in het pakket en was compleet zo.
Ook de kleuren combinatie is erg mooi zo met groen,wit en zwart.
Wel erg blij mee :D

DreamerNL":3g1vxp5x said:
je zou beter af zijn met sanwa of seimitsu buttons.

Zijn trouwens Sanwa's.

Information
This listing is for 2 Sanwa Ball Top Joysticks, 12 Standard Pushbuttons and 12 Microswitches.
These are quality parts, unlike some of the cheaper ones you come across from time to time.
Ideal as replacement parts for existing arcade machines or for new cabinet builds.
If it's quality you're looking for - look no further. These joysticks are perfect for shooting games and their rapid response means you can pull off even the most complex fighting moves in games like Street Fighter.
The joysticks are probably one of the most important components in your cabinet, so don't settle for inferior Far East copies - insist on the best, your cabinet deserves Sanwa Joysticks! Pushbuttons come complete with microswitches - If you want different colour buttons that's fine - choose from red, blue, yellow, green
Ball tops are also available to buy as seperates.

Status
Not open for further replies.
Back