What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. legztec

    Te koop super neo 29 -VERKOCHT-

    nee de artwork is zelf ontworpen. officieel is het niet eens een super neo maar een hyper neo 64. als je mijn artwork werwijderd en de side artwork regelt kan je hem weer naar de oude herstellen. het originele lichtbak logo heb ik nog en krijg je er gewoon bij'
  2. legztec

    Te koop super neo 29 -VERKOCHT-

    *VERKOCHT* € 500,- custom super neo 29 staat al een tijd te niksen Alles werkt! 230v voeding (geen converter nodig) Hij pakt 50 eurocent. Het scherm is niet origineel en is een hantarex EQ3 28 welke aangepast is om in de cab te passen. Hij is daarom niet tate te gebruiken. De bedrading is...
  3. legztec

    TK: Mini Naomi. Atomiswave games, Ibara PCB

    jah maar als het goed is niet lang meer.
  4. legztec

    TK: Mini Naomi. Atomiswave games, Ibara PCB

    Op het shmups forum nog sneller denk ik maar heb geen zin in Paypal mishabs e.d. Te veel moeite. Mischien als ik er ooit echt vannaf moet.
  5. legztec

    TK: Mini Naomi. Atomiswave games, Ibara PCB

    Nog steeds een Ibara te koop. Niemand?
  6. legztec

    TK: Mini Naomi. Atomiswave games, Ibara PCB

    FOTNS + Dolphin Blue + NGBC + RF + Mini Naomi bij elkaar voor €250
  7. legztec

    TK: Mini Naomi. Atomiswave games, Ibara PCB

    - Wat is het type scherm en welke resolutie heeft die? Een acer 1280 bij 1024 - Kan er zo zonder problemen een Naomi mobo op aangesloten worden? Ja zolang de naomi game vga output heeft en je conversie naar jamma hebt voor de controls. - Zit er nog iets van voeding bij Nee - Mogelijkheden tot...
  8. legztec

    TK: Mini Naomi. Atomiswave games, Ibara PCB

    legztec"rklok"]Wat is de afmeting van die homebrew?? 1 meter hoog 40cm breed en 60 diep zo uit mijn hoofd. Maar ui di t topic kan je alles halen over het cabje viewtopic.php?f=11&t=530
  9. legztec

    Cave announces DoDonPachi Saidaioujou

    Ben benieuwd naar de hardware! Ik neem aan dat deze bij voorbaat al hi rez is
  10. legztec

    Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

    Ik ben ook ff langsgewipt en vond het super! Props aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt!
  11. legztec

    SH3 cave speelbaar in mame

    Cave heeft gevraagd de sh3 games te verwijderen en de mame crew heeft aan hun wens gehoorgegeven. 0.144 heeft idd dus geen sh3 meer. 0.143u9 is de laatste die sh3 games toont. Mijn ervaring is dat de slowpoke editie van mame 0.134u8 het beste werkt. (Te vinden in het too colse for comfort...
  12. legztec

    Feedback

    Dubbel + 1 voor da dude goede communicatie en eerlijkheid over door mij per ongeluk mee verzonden artwork van andere spellen!
  13. legztec

    TK: Mini Naomi. Atomiswave games, Ibara PCB

    Atomiswave mobo + 2 games sold. Nieuwe kanzen nieuwe prijzen. :P Voordat de awave games op Arcade otaku gaan bied ik ze tijdelijk aan voor 350,- 6 games Dolphin blue Rumble Fish Rumble fish 2 King of fighters XI Fist of the north star Neo Geo Battle coliseum
  14. legztec

    Onze andere hobby's naast arcade?

    Omg Ken. :shock: Onzettend gave collectie. Brengt me helemaal naar vroeger. Ik zie een aantal dozen uit je collectie en krijg weer helemaal het sinterklaas gevoel van toen :D
  15. legztec

    Atomiswave vragen

    Voor 160 euro mag je m ook bij mij ophalen en krijg je demolish fist erbij.
  16. legztec

    Feedback

    Kon je natuurlijk niet lang laten wachten na zon snelle betaling ^^ A+++
  17. legztec

    Battlefield 3

    Kheb vroeger 4 jaar lang bf dessert combat en bf2 gespeeld. Spelers uit mijn clan van toen spelen nu weer. Ik heb er al veel goeds over gehoord maar moet eerst ff mijn pc upgraden :P.
Back
Top