What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Mini Naomi. Atomiswave games, Ibara PCB

legztec

Puzzle Mastermind
Joined
Sep 27, 2005
Messages
456
Reaction score
0
Te Koop:

Ibara PCB met 1 flyer. € 200
http://member.novi.net/alex/ibarapcb.jpg SOLD

Dolphin blue € 100
http://member.novi.net/alex/dolblue.jpg
Rumble Fish € 50
http://member.novi.net/alex/rumblefish.jpg
Fist of the north star €100
Neo Geo Battle coliseum €50

Last but not least
Mini Naomi Homebuild exclusief Atomiswave Mobo. €150
viewtopic.php?f=11&t=530&hilit=mini+naomi
Photo34.jpg


Alle Atomiswave games hierboven + Mini Naomi bij elkaar voor €250 Sold

Alles verkocht
 
Hangt af wat je er voor wil geven.
 
Er zoeken hier wat mensen een japanse xbox
En ik heb er 1
Kan ik er zo een pc/ps3 en xbox360 inzetten?
Ik zoek iets waar ik alles in kwijt kan en makkelijk kan switchen. zonder uren configuratie elke keer als ik een ander systeem er in zet.

is het een "zit of sta" cab?
pm of reply even
 
Het enige wat je hoeft te doen is de usb en vga connectors om zetten en bij opstarten de opstart knoppen van de sticks in te houden om de PC,PS3 of 360 te herkennen.
Het is een "sta" cab.
 
Atomiswave mobo + 2 games sold.

Nieuwe kanzen nieuwe prijzen. :P
Voordat de awave games op Arcade otaku gaan bied ik ze tijdelijk aan voor 350,-
6 games
Dolphin blue
Rumble Fish
Rumble fish 2
King of fighters XI
Fist of the north star
Neo Geo Battle coliseum
 
legztec"rklok"]Wat is de afmeting van die homebrew??[/quote]
1 meter hoog 40cm breed en 60 diep zo uit mijn hoofd.
Maar ui di t topic kan je alles halen over het cabje
viewtopic.php?f=11&t=530
 
Hoi, ik had enkele vraagje m.b.t. die Mini cabinet.

- Wat is het type scherm en welke resolutie heeft die?
- Kan er zo zonder problemen een Naomi mobo op aangesloten worden?
- Zit er nog iets van voeding bij?
- Mogelijkheden tot aansluiten pc/ps3?
- Heb je wat detail foto's staan?
- Wat denk je dat de verzendingkosten zouden zijn naar België?

Alvast bedankt :-)
 
- Wat is het type scherm en welke resolutie heeft die?
Een acer 1280 bij 1024
- Kan er zo zonder problemen een Naomi mobo op aangesloten worden?
Ja zolang de naomi game vga output heeft en je conversie naar jamma hebt voor de controls.
- Zit er nog iets van voeding bij
Nee
- Mogelijkheden tot aansluiten pc/ps3?
Ook hier geld weer vga voor het beeld jamma voor de controls. Zolang je die conversie hebt is het aan te sluiten
- Heb je wat detail foto's staan?
Ik zal kijken of ik er wat kan maken aankomend weekend.
- Wat denk je dat de verzendingkosten zouden zijn naar België?
Geen idee maar als je echt serieus overweegt hem te kopen kan ik het voor je uitzoeken.
 
FOTNS + Dolphin Blue + NGBC + RF + Mini Naomi bij elkaar voor €250
 
zeker, gezien het orginele cards zijn, en geen clones.

p.s. wat voor bedrading zit er in die cab? vga en jamma oid?
 
Kan je het even voor me apart houden Legz? Wel leuk voor het NGC denk ik, maar even een berg kosten hier, ben wel snel los denk ik, dus geef me even een deadline en we hebben een deal ;)
 
Psykick":1nr3gdw4 said:
Kan je het even voor me apart houden Legz? Wel leuk voor het NGC denk ik, maar even een berg kosten hier, ben wel snel los denk ik, dus geef me even een deadline en we hebben een deal ;)

Ik chip in want die hoort zeker in het gamecentre :D
 
Back
Top