What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

Zie dit topic nu pas :)

+1 jiggymf - Game Gear Virtua Fighter Kid's Edition, snel en in prima staat ontvangen en ben er blij mee, thanks Arno! :)

+1 Stevuns
Thanks voor het geduld en veel plezier ermee!

+1 Peet1979
Veel plezier met de games!

+1 farian303 Gigawing 2 gekocht
Thanks man!

+1 Baki DOA2 gekocht
Thanks!

+1 voor Ronnie, voor het leveren (eigenlijk ophalen) van een als NIEUW uitziende X68K compact + TB en Muis :)

+2 voor jiggymf, heb de daytona behuizing opgehaald. Hij had hem helemaal gedemonteerd voor me klaar staan. Gelijk ook wat MVS tegen NGPC geruild.
Bedankt weer.

+1 voor jiggymf. Dank voor OR2, en het avondje bieren en Daytona USA'en :-) ..Klein beetje jammer dat ik je net niet van de eerste plek af heb kunnen rijden.. :mrgreen:

Maar wat een beleving is Daytona USA op echte hardware, in de originele cab. Ik was het even een klein beetje vergeten.. ik betwijfel of ik de PS3 versie nog vaak aan ga zetten. Dan rij ik liever 15 minuten naar jiggy ;-)

+2 Cageman, was gezellig :mrgreen:

+1 Rklok thanks voor de cabs, tot volgende maand weer :lol:

+1 Cotje / Marco :D

Ben echt superblij met mn refurbished mame hyperspin Naomi Universal:D

Ik hoop dat ie blijft hobby'en aan candycabs :D
als ik meer ruimte had zou ik een vaste klant van hem zijn :P

Back