What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave vragen

Dan kunnen we het net zo goed ineens bij mijn contact bestellen, samen met de games, want er wordt door hun ook altijd een mooie undervalue geregeld waardoor ik altijd zeer weinig invoer hoef te betalen en zeer betrouwbaar. $250 voor een Awave board zou dan komen op 180 zonder invoer en shipping, maar dat wordt dan een groot pakket waar we allen de shipping delen voor games en carts plus dat we zo goed als geen invoerkosten hebben.
Denk maar even mee met z'n allen.

Jeez wat een Awave gekte trouwens ineens hehe ;)

P.s. voor degene die geinteresseerd is hebben zijn ook PGM moederboarden en alle carts. Wel met verschillende prijzen maar wel volgens mij boots. Duurste games zijn Knights of Valour 2 en DoDonpachi Bee Storm voor elk $100 per stuk. Een PGM moederboard kost $150. De rest is allemaal rond de $60 á $70. Ik weet niet of dit duur is of goedkoop, maar just FYI.

Heb je een lijstje oid van pgm titels?
Ik wil wel wat PGM games meebestellen net jullie allicht.

PGM wordt mijn volgende aanschaf, misschien met kerstmis ;) 200 all-in is mijn max voor de Atomis, als de anderen mee doen ben ik on board!

Vind die spellen gewoon enorm vet!

Hey,

evt kunnen we de boarden uit frankrijk laten komen.
Ik ga ff mailen voor mobo van atomswave en pgm.

Ik heb een frans adres die wil 160 voor een atomiswave mobo (en 130 voor de PGM. Maar volgens mij zijn die op)
laat het weten..............

Ben ook al aan het mailen met ecl.
Ze hebben voorraad, $200 voor een mobo. Even spraakverwarring of dat nu in of ex shipping was.
Dat hoor ik nog.
En ff kijken of ze voor korting gaan bij meer dan 1 mobo want ze hebben er een paar liggen ...."how many do you need ....?" stond er.

Atomiswave mobo's moet je overigens gewoon bij Biggames in frankrijk halen, 160 euri ex verzending, geen invoergezeik.

Allicht krijg je nog korting ook als je er meerdere neemt. Ik hoor het wel als ik een mailtje in het frans moet sturen ;)

Opeens een run op Awave mobo's. Vindt €160 wel prijzig maar dat win je wel weer terug met de bootlegs natuurlijk.

jiggymf":3o5qcamv said:
Atomiswave mobo's moet je overigens gewoon bij Biggames in frankrijk halen, 160 euri ex verzending, geen invoergezeik.

Allicht krijg je nog korting ook als je er meerdere neemt. Ik hoor het wel als ik een mailtje in het frans moet sturen ;)

Ik wacht wel tot jij de jouwe moe bent. Dan neem ik hem wel over voor 100 euri ;)

Ik kreeg dit van smallcab:

I can ship to Netherland but today I have only one motherboard for atomiswave and only one PGM slot in stock.
I can offer a best price because atomiswave is so hard to find with all available bootleg.
And I import PGM slot directly from taiwan and shipping cost is very expansive for this.

Dus voor groepsinkoop geen succes. Maar voor degenen die een PGM willen. hij heeft er nog 1.

Ik denk dat het niet is bijgewerkt
Je kan de prijs bij hem opvragen stuur je hem een
mail

Back